December Bebis 2010 :)
så
så var dopet avklarat..pust! gick rätt bra faktiskt men efter själva dopandet skulle min systr sjunga å då jäklar gick ronja å blev trött å grinig.. synd för sången blev kanonbra..duktiga syster man har. fick smyga ut å hämta snuttn och glatt skumpa på lilltuss så hon somnade. fasen va ont mina armar hade efter 30 min när gudstjänsten var slut. å vilka underbara presenter vi fick. vi vill inte ha massa silver muggar å trams som ligger i en låda. är supernöjd!
ronja är nog i utvecklingsfasen.. hon får riktiga aggressiva utbrott när hon är trött.. idag attackerades ronjas farfar, min moster, en annan släkting och jag med bitattack mot ansiktet och klös i ansikte och skrik.. nåt som nån annan vart med om. när detta hänt har hon vart ganska trött. blir ju mycket intryck med så mycket folk å allt.
tand 2 är på ingång kan man se. den har inte spruckit igenom men det gör den snart. så det grejas för fullt i munnen.
ronja sitter ganska bra nu med. men an rätt som detär bara välta ner så jag sitter med hela tiden.

ville bara "skryta" om en dppresent vi önskade till Ronja och som hon fick. hela astrid lindgrens serie filmer. 23 st levererade i en pippis kappsäck :) perfekt nu slipper vi köpa dom! hela sambons sida la ihop till den den kostade 2500 typ!!! hade ju inte köpt den själv.
här har det vart 36 grader på "ballen"
Dags att sova då
haha sjuka jag men jag är en natt uggla hohohohooooo hahaha
imorgon är man väl uppe igen kl 06
hoppas han vaknar kl 08 istället. Mannen min jobbar än kommer hem kl 05 ca .. barnen sover gott och jag ska väl ''planera'' säng saken ta fram kudden o somna sött ![]()
Måste bara säga min stora pojk har 1 tand uppe och 1 tand nere
ser så sjukt ut haha men fan vad han e söt
är det vanligt att få tand uppe är det inte nere man igentligen ska få innan ? han blir 6 månader ju. Jag märkte detta idag att han hade tand där uppe nämligen och mannen min fick också känna ![]()
same here..jag har dessutom gjort en gastric bypass innan och hade gått ner 40 kg och nu har jag 20 kg tillbaka till den viktin. harr alltså gått upp hälften jag gick ner. ser ut som kaos hela jag. känns som operationen kune kvittat.. usch! hann vara som jag ville typ 6 mån aiaf. tur min sambo älskar mig som jag är