Karttikeya skrev 2011-02-01 21:06:43 följande:
Gahhh jag måste lära mig slappna av.... Jag menar. Bebisar skriker väl i allmänhet när dom vill något? Jag tror varje gång att det ska urarta till otrötslighet och att han är missnöjd med allt.. När han ligger och sover får jag för mig att han gör det för att slippa vara vaken. Jag blir snart knäpp på mig själv. Aldrig haft så mycket prestationsångest i hela mitt liv, vilket har varit ett stooort problem tidigare med allt jag tar mig för..
Hade förresten sex igår, men känner mig lite korkad i efterhand, tänk om man blir gravid.. Även om vi vill ha fler barn vill jag absolut inte ha det så tätt.. Hatten på hädanefter.. Vi körde avbrutet men ändå, det är ju verkligen inte säkert det heller. Det fick mig åtminstone att slappna av så jag kunde sova haha!
Ja det flesta gråter om dom vill något men det kan oxå vara lessna över det lilla lilla ''mamma ta upp mig'' ''mamma låt mig snutta på flska eller tutte''
Elias har sina små små kvälla ha är jätte snäll och lätt bebis att ta hand om som alla min 3 men ibland vill ha bara snutta i tutten fast han fått i sig en hel mängd med mat innan
Och så somnar han plötsligt och man kan lägga ner honom.
Du ska bara föröka se vad han vill inte lätt men du ska inte känna att du är dålig på något sätt alls för det är du inte på 5 öre utan du har en bestämmd kille och våra killar ja som är bestämmda
Utan paraplye här med och ja han tar ut varje gång men vem säger att det inte kan fungera likom.
Men jag vill inte ha paraply alls min underliv blir irriterad av det och något annat vill jag inte ha och piller få jag inte ta.
Om jag skulle bli gravid skulle jag GRÅTA rent ut sagt men klarar inte av abort NEJ för mig men då måste man lära sig att ha något men,men ..
ÄN har jag inte blivit gravid
MEN känner hela tiden molvärk men har massa flytningar så hmm något är det ?? kanske ägglossning kanske mensen på G eller gravid ?? Näääh omöjligt !!