December Bebis 2010 :)

Så igår belv min tjockis 7 veckor jösse namn haha

Godmorgon här fixar man disken och har Elias på golvet och han jollrar och vänder från rygg till sida 
Gick upp för ett tag sen hmm ca 20 min sen haha
Sovmorgon
okej liiite fusk tutten i elias mun och han sover alltid vidare då ![]()
Tycker det är så konstigt Elias hade redan stl 62 när han föddes och idag är dom kläderna små
det finns några få stl 62 som han fortfarande kan ha på sig men dom jag fått tagit bort är trånga och korta vid ärmarna och bennen och hals området.
Han har nu en boddy på stl 62 men byxor i stl 68
som har jag fått tagit upp med stumpor liten men det går i midan är dom lite stora men inte så mkt alls han har en tjockis mage ju
Ska idag gå igenom hans gaderob och ta bort kläder som är små nu så 62 och 50 och 56 åker bort och lägger fram nya kläder till honom idag har likom gjort så att jag har Tripp Trapp Trull
med kläderna
Högt upp stl 50-56
Mellan 62-68
Under 70 och 78 och uppåt
Undrar nu hur mkt han har växt sista kontrollet var han ju redan 58cm så han är nog närmare 62 och uppåt redan
Nästa kontroll är 14 februari Alla Hjärtans Dag
Tycker det är så konstigt Elias hade redan stl 62 när han föddes och idag är dom kläderna små
det finns några få stl 62 som han fortfarande kan ha på sig men dom jag fått tagit bort är trånga och korta vid ärmarna och bennen och hals området.
Han har nu en boddy på stl 62 men byxor i stl 68
som har jag fått tagit upp med stumpor liten men det går i midan är dom lite stora men inte så mkt alls han har en tjockis mage ju
Ska idag gå igenom hans gaderob och ta bort kläder som är små nu så 62 och 50 och 56 åker bort och lägger fram nya kläder till honom idag har likom gjort så att jag har Tripp Trapp Trull
med kläderna
Högt upp stl 50-56
Mellan 62-68
Under 70 och 78 och uppåt
Undrar nu hur mkt han har växt sista kontrollet var han ju redan 58cm så han är nog närmare 62 och uppåt redan
Nästa kontroll är 14 februari Alla Hjärtans Dag
Morgondagen ja det handlade med att gå upp kl 11 tiden och börjar hålla på med köket
Det lädde till damsugning och tvätta golv tvätta kläder vikt ihop den lagt in i skåpen och diskat och lagt in disk i diskmaskinen..
Tvätta bord osv osv ..
Kanske NU unna sig med att äta frukost vad tycker ni
nu har jag gjort mitt haha ![]()
Åh jösses så söta barn ni har 
Emelle:
Willes mamma:
Ja man får ibland sina cp ryck haha inte alltid man får dem
men jag får då jag är gravid och sen nu när man varit sjuk 1 vecka så blir man banne mig knäpp på allt disk och skit i hörnan nu ska allt bort.
Gjorde till och med rent skåpet och la in diskhandduken där med
Inte unnat frukost än inte så hungrig förstår inte varför men nu ska iaf Elias ha mat säger han minsan
Haha jag hade inte så många stl 56 bara massa 62 och ja dom var stora på honom haha men det är ju bra han kan ha vissa än nu och vissa är små
Men pengar på måndag = Shopping haha