-
Lyx dag juMomalicious skrev 2011-02-16 21:36:44 följande:Elliot har varit helt underbar idag! Han vaknade tio och ville ha mat, sen gick jag upp och klädde på mig och åt frukost och sådär medans han sov lite till. Sen vaknade han och fick ny blöja och kläder på sig och sen har han varit en liten ängel som bara gnällt när han velat ha mat (och en gång när han ville ha ny blöja). Jag har kunnat lägga honom ifrån mig utan några protester och han har varit glad och lett hela dagen, förutom när han ätit eller sovit. WOW! Såna här dagar är underbara, önskar att varje dag var sånhär!
-
*Andas kan jag göra nu* men just då kunde jag inte tänka eller andas eller ja järnan fungerade inte jag hade så mkt panik.Haligh skrev 2011-02-16 22:17:12 följande:2-barnsmamma: åh vilken tur att det gick så bra! Vad otäckt, gissar att hjärtat ditt stannade upp ett slag där!
Bara grått och hade hjärtat jag skulle lugna ner medans jag ringde 112 som jag aldrig trodde jag skulle behöva göra någonsin.
Sambon kommer hem och shit han bara tittade på mig och frågade vad som hade hänt och jag försöker andas ut och berätta att han rammlade och landade på ansiktet.
Han blev så arg men när ambulansen kom kramae han om mig och sa att jag inte var en dålig mamma och att det var något som hände och att jag bara skulle ta det lugnt.
Och sa till personalen att dom skulle få mig lugn. -
Tack alla jag läste vad ni skrev men ska ge elias mat nu och sen kommer jag imorgon in och svarar det ni skrivit.
Har varit upptagen ehla dagen haft mammagruppen hos mig idag och gud vad roligt det var
Elias fick träffa sina 2 kill kompisra också
Näh nu ska jag sova men jag kommer in i morgon.
Godnatt på er alla hoppas ni har det trevligt och lungt idag med era små..
-

Glada lyckliga Adidas elias
En morgon pigg mamma som får sova hela natten
-
http://mamma84.bloggagratis.se/
Gå in och se och säg vad ni tycker
Amadeus var 3 månader på bilden
Och Elias 2 månader
-
Mamma smurfen:
Gumman det var hjärtkrossade att läsa det du skrev här och på den andra forumet.
Med inte vad du går igenom just nu då det inte är samma sak det jag gick igenom men fyfan att det blir att mor och son ska behöva gå igenom ett helvette när en pappa håller på
familjerätten socialen kommer att förstå dig och sonen och pappan kommer dom be om att inte se dom på ett tag.
Om det går så långt.
Ger ett stort kram

Idag är det myspys här vi har precis ätit elias ligger i sin vagga och sover och har myst med oss.
Ebba o Amadeus är för 2:a natten hos farmor och mitt mamma hjärta går sönder snart av längtan
men imorgon hämtar vi dem hem
Nu tittar vi på X faktor precis som Idol i sverige
Få se vem som vinner hihi
Sen blir det en till film och tacko cips + dip gotti ..
Sen sova mysigt
-
Godmorgon flickor!
Inatt fick man inte sova ut han brukar inte vakna på natten men inatt jo och mat ville han ha och fick.
Men tillsut kl 06.00 gav jag mig jag la honom på magen och han somnade FORT oj
1:a gånen och jag har ALDRIG haft honom på magen.
Men allt gick bra kl 09.30 vaknade han igen och ville ha mat
Så detta ska jag göra om känner mig lugnt med detta
-
Kramar om och hoppas du blir bättreMomalicious skrev 2011-02-19 11:23:16 följande:Blö, 40 graders feber och influensa. Iiiiinte kul!
-
Linas mamma:
Hörde just om detta på Tv här i Dk igår om förlossningsdepration.
Det förekom att det kom från föddseln till 6 månader ca vad det nu var.
Och det var om att man inte ville hålla om bebisen man inte orkade man ville inte se på sit barn man var lessen trött arg ingen ork man ville inte mata man orkade själv inte äta häller osv osv ..
Låter som du fått detta gumman.
Så hjälp ska du naturligtviss få
Haligh:
Elias sov mkt i magen och mkt utanför magen
så ingen nattuggla här inte hihi
Men så var det med alla tre så jag har inte haft nattuggler alls utan sömtutter haha -
Hej flickor haha hur har ni det ?
Det har varit tyst här i tråden..