December Bebis 2010 :)
På onsdag ska elias vaccinerad kl 15.00 han blir 3 månader på Tisdag
Såg att du oxå ska det med agnes i morgon och grattis till 3 månaders dottern Lillsnurr
På onsdag ska elias vaccinerad kl 15.00 han blir 3 månader på Tisdag
Såg att du oxå ska det med agnes i morgon och grattis till 3 månaders dottern Lillsnurr
Denna är 2 :a gången jag får mens nu föra gågen 2 dagar innan han blev 2 månader nu 3 dagar innan han blir 3 månader men denna FYFAN !! jag har blöt igenom ALLT rubbet inatt igenom lakanet och nu när jag kom hem heter jag lämnade barnen hade jag blött igenom en SUPER + nattbinda trodde det skulle gå men när jag kom hem hade jag blött igenom den + trosorna + byxorna
det bara rinner och rinner finns inget stopp jo när jag sitter ner ..
Har haft detta innan men shit !!!
Min mamma hade samma sak när hon var ung (super blödningar) hade piller jag åt mot kraftig blödning men dom är nu slut *Suck*
Elias sover nu med oss inne i sovrummet i sin vagga jag har honom inte brevid oss så han inte sk abli som sin bror ..
Ebba har sitt lilla rum så hon är själv och Amadeus har en stort sovrum som han ska dela rum med Elias sen.
Jag tänkte så här vi har nu vagga till honom men när vaggan blir liten och Elias blir lång haha ja då får han ju inte plats
Då tar vi fram hans spjälsäng och tar in del i deras rum och där får båda två ligga
Fiffigt
Ska måla och fixa sovrummet sen jag varit i sverige vi åker 20 april så köper jag klistermärken som jag ska ha i väggen ..
Nalle Puh klistemärken vet inte vad dom nu heter ..
åh vilken härligt serie !!!
Nu längtar jag efter att föda igen haha