December Bebis 2010 :)
">
Får en glad kille men så fort muken tar slut blir han lessen

Ögonblick
kl 12.25 vände Elias från rygg till sida till magen ![]()
moma:Nääh fyfan du måste ta hand om sig vännen låter inte kul alls ![]()
Elias han är en sömntutta ibland undrar jag om han är den ända här som bara sover
vi lägger honom i säng kl 19.30.20.00 när dom älsta ska sova och då är det pyjamas på alla borsta tänderna på 2 bara haha inte än på elias
sen lägger sig dom i sängarna och lampan släcks och samma sak gäller för elias honom lägger jag i sin vagga och sen puss och godnatt och lampan släks och så går jag iväg.
Han vaknar klockan 00.00 och får flaska och ny blöja och sen igen igen efteråt igen snack alls och han somnar om och vaknar igen klockan 06.00 ca och vill ha ny blöja flaska och somna om tills då jag måste ta upp honom klockan 08.00 men oftast slipper jag väcka honom så han vaknar själv tror han fått någon larm i sin lilla huvud för han vet EXAKT när vi ska upp med barnen till dagis
Jo varför jag undrade om han var den ända
jo han äter och sover och är uppe ca 1½ tim och sen sover han ca 1-2 tim på dagen max 3 tim och bara sover och sover när han väl vaknar till vill han ha mat och blöja snacka lite med pappa och mamma och jollrar lite här och där och ser på syskonen och spyr på mamma lite och jollrar och snackar och skrattar och sen somnar han om igen hahaha
Juste har era upptäkt deras röst ??
Jora elias har som jag skrev innan han kan plötsligt jollra men så plötsligen kommer höga C Oj vad han piper till tror ibland att fönstrena går sönder
och så skrattar han till och så Höga C igen
hahaha