Momalicious skrev 2010-06-14 18:47:01 följande:
Hormonerna är ju galna, jag sitter och lipar som aldrig förr åt den fina bebisen på bilden!
Jag håller på att dö just nu, vår lägenhet är en miljon grader varm och jag håller på att städa. Gissa om jag svettas. Vi har kvällssol vilket är mysigt men dock VARMT. Har alla persienner nere men hjälper inget vidare. Dock slipper passerande människor se mig svettandes haha
Jag försökte ringa BM om att eventuellt få ett tidigt UL idag (för vänner till mig har fått det) men hon svarade inte. Får ringa imorgon. Om det blir nej så tänker vi göra ett privat UL. Kan inte bärga mig! Sambon är lika nyfiken som jag.
Suger att bo i västra götaland när man ska göra RUL. Tydligen får man aldrig veta könet här pga folk som gjort abort pga "fel kön". Det tycker jag bara är sjukt. Burr. Så vi ska göra ett 3D/könsUL längre fram. Men jag klagar inte, ju mer man får se bebis desto bättre!
Nu har jag slutat svettas så nu ska jag fortsätta städa.
Kram på er alla mammor to be!
Gråt inte fina du!!
Håller tummarna för att du snart får se din lilla bäs du med!
MajMamman08 skrev 2010-06-14 18:49:08 följande:
ensammamma: Men gud,stackare,hoppas verkligen de lägger sig då du slipper ha de så hela grav,förstår om du fått ligga på sjukhus då
Emelle: Så fin bebis

Ja nu får du NJUTA,de ska jag med göra

Julebebis

Har du gått över tiden med dina tidigare barn el fått dem innan BF??
Jag Fick ju våran lille på BF dagen,så ja har inte en aning,men min skräck e o gå över tiden då ja e så rädd för o få för stor bebis,han vägde 3,645gram,så större e ja rädd o få!
ÄlskarNOVA: ja då får ni ha de så skoj i morron

Kanske kan lägga in bilder på dina bebisfynd från ULLa,vill me åka dit,men blir nog lite mer i höst!!!
ALLA! Ja klippa mig måste ja me göra,samt slinga håret,har gjort de inan då ja varit gravid men har inte märkt att håret skulle bli gulare osv av de,men har hört att de kan hända!
Däremot att måla med målarfärg på väggar har jag hört delade meningar om,vissa säger de e ok så länge de e vattenbaserade färger o vissa säger att inte de heller e bra?? ja vad ska man tro

Emilia kom på BF, Eddie dagen innan och Maximilian gick jag över 8 (!!) fucking dagar med. Förlossningen kom igång etfer en hinnsvepning!
Kommer bebis den 23 så räknar jag dock den som en julbebis iallafall, allt i julveckorna är julbebis för mig. Bara jag får i år är jag nöjd! Lucia är optimalt kom vi fram till på vägen hem efter UL, men det kan vi nog glömma ...