• Emelle
    ÄlskarNova skrev 2010-06-28 15:14:28 följande:
    Majmamman08: vi har RUL samtidigt såg jag! 

Åh vilket härligt väder vi har fått! Helt perfekt! Solig 
    Idag fyller min lilla kicka hela 6år! Firade henne igår här hemma och hon var så nöjd så. Fick en stoor studsmatta av oss och massa fina klänningar och leksaker m.m. av de andra.   

En smått tandlös stor tjej som tittar på mormor här tror jag..Hjärta
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
    Söööt!!
    Jessika82 skrev 2010-06-28 18:49:10 följande:
    Allt gick bra på ul
    Skönt. Grattis och ååå vad orättvist att du är så långt gången. En hel månad före mig ju! Snart halvvägs!
    Sandragumman skrev 2010-06-28 18:54:45 följande:
    jag fick ringa och boka tid till UL idagSkrattande
    fick komma den 27 juli kl 08.00 sååååå mycket längtar jag!!!!!Solig
    Härligt! Dit går ju tiden fort nu i sommaren ocha llt!
    ondar skrev 2010-06-28 19:52:33 följande:
    Jag är så glad idag:). Har varit uppe hos pappan till barnet några timmar och vi är fullt överens om allt verkligen och lyssnar fint på varann.
    Vi är alltså inte tillsammans men tanken är att vi ska fortsätta vara de extremt goda vännerna vi är och kunna ge barnet en fantastisk uppväxt med de förutsättningarna vi har:).

Börjar bli dags för mig att träffa hans mamma för första gången snart och det känns nervöst vill jag lova. Hon vill helst träffa mig ensam men jag fick honom att lova att vara med nu i början:). Känns skönt iaf att hans släkt inte dömmer mig för att jag ska ha barn med honom utan att vi är tillsammans och likadant med min släkt. Har mött tillräckligt med fördomar och folk som har lagt sig i i början så nu vill man helst bara ha goda råd och glädje, resten kan folk hålla för sig själva.
     Det råkar inte vara någon mer här som är "ensam"? 
    Vad skönt! Moget och bra av era släkter att vara förstående och stöttade. Gör ju allt såå mycket enklare i framtiden!
  • Emelle

Gud så varmt det är idag! Härligt, men tråkigt att jobba!

Är såå inne i spökveckorna nu som sagt. Längtar tills bebis börjar göra sig mer till känna...

Någon annan som är "som vanligt" förutom magen då....

Pushar lite för nya bloggen med...här också. Har inte såå många som hittat dit än så jag gör lite reklam här med

• Emelle
    TheUnknown skrev 2010-06-29 18:21:35 följande:
    Idag har vi varit på UL! (nupp) såg en pigg bebis sparka omkring därinne och vi fick massa fina bilder med oss hem :)

Passade på att väga mig och ligger på MINUS 1 kg ;)
    GRATTIS!! Så härligt! HAr det ordnat upp sig nu då?
    FAAAAAAAAAAN,. skrev super långt inlägg så bara försvann det!!!!! irriterande....

MalakiW: gud så skönt att det rullar på för er, ni kommer absolut få känna på den känslan av att få + igen till hösten!!!

LINN: jag känner lite sd då & då, inte så de gör ont, men lite spännt sådär...

Emelle: Jag har hittat dit

har jobbat sen i tordags, mååånga timmar...men lite extra betalt vid midsommar, men jag är helt slut nu...är ledig minst 2 dagar nu så vi ska sola & bada...meeen upptäckte att min bikini överdel inte riktigt passade....
    Är i v 17+0 idag

Ni solar på som vanligt med magarna ele?

Är  så svullen i ansiktet, folk påpekar det hela tiden & hur stor jag redan är...jag börjar juh tänka hur stor kommer jag bli??? Äter kortison med, så då svullnar man lite har jag hört & läst.

vad tycker ni om namnet Nemie? Helt ärligt nu....

UL nästa vecka wiiiiie, längtar precis som er andra!!!!!

natti natti

skrev säkert nått mer innan, men orkar inte mer nu
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    Jag solar som vanligt. Har inte problem med pigment förändringar el så och ÄLSKAR att sola!
    Tröst-shoppade nog 10 st bikini efter MA då jag var säker på att inte kunna bli gravid fort igen och vara stor under sommaren...kan säga att dom inte heller sitter super längre...
    Nemie är ett av våra namnförslag (min dotters favorit) dock stavar vi det Noemi.
  • Emelle
    TheUnknown skrev 2010-06-29 19:23:50 följande:
    Hade en jättetrevlig BM och fick ligga o titta i 20-30 min, underbart :)

Jo, jag o lillan flyttade ju hem förra veckan och bor tillsammans med "honom", kan tydligen inte säga pojkvän, men sambos e vi ju.. vi pussas, kramas, gosar o så, men sover inte tillsammans ( ) och är inte tillsammans..Äsch, allt e jättekonstigt..
    Ge honom lite tid utan att pressa honom...Ni hittar tillbaka. Män är ...jävligt knepiga ibland!
    Låter som du mår bättre! Skönt! KRAM
  • Emelle
    NhjärtaD skrev 2010-06-29 23:10:43 följande:
    Jaha hihihi så kul
    Detta är då sambons som jag försöker vänja mej vid. Men då uttalar ni o:et oxå ele?
    ~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Bebis-Dec 10 ~*~♥~*~
    Nja vi uttalar det Neemi typ...Inte så att o:et låter. Gilalr det stavningen bättre bara!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)