December Bebis 2010 :)
Tror på att jag väntar en liten tjej, men säker kan man ju inte vara.
Måste höra med er, nu har vi ju kommit fram till att Algot är ett namn vi båda kan tänka oss, jag och sambon. Tjejnamn däremot är en annan sak. Satt och funderade här idag, och kom på att när jag var yngre ville jag att mina barn skulle heta Eira och Natanael. Det senare har jag släppt, men Eira kommer starkt nu. Vad tycker ni om det namnet? Jag börjar gilla det skarpt igen
Är så glad idag! Har fått se min lilla gullepojk i magen idag! JA, det är en liten POJKE! 
Allt var som det ska och han viftade mkt med sina små händer och ville sutta på tummen.
Hade världens gulligaste BM som var supertrevlig och visade läänge alla delar.
Tycker synd om er som blivit så dåligt bemötta på RUL!
Ne ja ska ringa i morron o kräva ett nytt lixom,ett som man är glad när man kommer ut därifrån o inte ledsen! Hon vi hade vid nupp:et va ju hur gullig o go som helst,tog sig verkligen tid o svarade på det man frågade m,m!
sådan skillnad,tänk om man fått en sådan go!! Ne detta förstörde så himla dant ens lycka,kan knappt vara glad att bebis mår bra för hon va så jävla otrevlig!
och min sambo tilltalade hon inte ens! han existerande inte i hennes värld!
så sjukt besviken och så ska det verklige inte va el gå till!!!
va då inte kan se kön i v 19???hur kommer de sig då att alla andra får de??
Var hon lite äldre el yngre+ vi ska ju ha e Jalse. Kortare grått (?) hår, lite äldre 50+ och glasögon. Hade henne på NUPP med... Kan det vara hon?