December Bebis 2010 :)
någon mer som ska på UL imorrn?
Om en timma närmare bestämt!!
SPÄNNANDE!
Vi ska få en lillasyster!!!
Allt såg superfint ut och datumet är fortfarande 23 december.
Man kunde inte se någon pung där den "ska" vara och man kunde ana blygdläppar så det blir nog en tjej. BM vill ju inte säga säkert såklart, men som hon sa...-Det borde ju varit en pung här om det varit en kille
Vi är såå glada!
Lite sprattel här med, längtar tills det kommer ordentligt :) Det lär jag få ångra att jag säger.. hehe när jag väntade nova kunde hon sparka o ha sig så jag kräktes :S
Har fått börja tänka om med vagn, sambons enda krav är att det ska vara blå ("så den matchar bilen") o jag tycker inte Emmaljunga har några fina blå vagnar.. Kollade på BRIO's hemsida, tycker inte deras vagnar brukar vara fina egentligen, tycker dom ser "hängiga" ut.. Brio Sing tycker jag är för bred, men Brio Go skulle ju vara smalare.. Tyvärr kostar dom ju.. Men den finns ju i blått iaf :P
Nu är det snart dags för jobb, första natten av två, ledig lite, sen jobbar jag helgen, puuust o stön! :P
Några västervikare som ska på Winnerbäck
Eller jag kanske har gaser, haha.Ni som vet att ni väntar pojkar. Har ni sett snopp och pung tydligt på era rul?
Vi såg ju verkligen ingenting av det och jag såg det så tydligt med mina söner...men samtidigt blir man ju lite...Tänk om det inte är en tjej iallafall
Vi har iallafall varit och köpt bebiskläder för över 700:- kr idag. En hel det riktigt flickigt, så hoppas nu det ploppar ut en lillasyster annars har vi massor av fina flickkläder att ge bort!
Men när vi börjar så är det svårt att sluta. Tur man har en sambo som tycker det är helt ok att gå och välja bebiskläder en hel em!! ![]()
Nej dom sa i September bara... Men hos oss får man hem vagnarna så snabbt att vi känner att vi hinner även om vi får beställa sent i September...!
. Nä det e väl inte bara Litens fel men jag vaknade två och behövde kissa, sen var jag hungrig så tog en kopp varm mjölk och försökte somna om men det gick verkligen inte. Så tjugo i fyra gav jag upp, ska ju upp fem o jobba iaf, blir en spännande dag *gäsp*.
. Jag med förstås, kan ju inte vänta på honom hela livet.Åka och titta gör ju inget...
Kanske börjar han tänka om...om nu män gör det ![]()