ondar skrev 2010-12-11 14:18:32 följande:
aha:), gick du över o isf hur länge, med de andra två? Spännande med en flicka den här gången:D.
*ler* jaaa helt enormt "konstigt" att få en tös att ta hand om...hur GÖR man då lixom
Med grabbarna gik jag inte över alls...
Med etta, vart det planerat K-nitt pga att han låg i säte, LÄKARNA tyckte att jag skulle föda säte, för de "behövde ÖVA"....jag vart på vändningsförök, som inte lyckades, proppsade på K-Snitt, å fick igenom det, så han kom till världen den 15juli 1999, på sin BF-dag=)
Kille nr 2 kom tidigt...V35+4, vart kissenödig på morronen, å på väg till toan så gick vattnet, bara så...inga förvärkar, inga känningar inget ALLS typ*S*
Åkte in på kontroll, där de konstaterade att "ja vattnet HAR gått, men allt e oki" å fick åka hem igen, med vetskapen om att det inte kommer igång innom 72 timmar så blir jag igångsatt...
han föddes den 15 juni 01
Å så NU då...finns INGET mönster för mig att följa ALLS, kan bara säga att det är SJUKT irriterande ..
Har mer eller mindre förväntat mig att hon skulle komma ut redan sedan V37, men nooopps ....hon verkar trivas alldeles utmärkt i magen*S* så får se hur många dagar jag ska gå över tiden, men sedan haar jag ju fått "testat på" allt*S* tidigt, K-Snitt å att gå övertiden
Fick precis tipset att pröva med laxermedel , en bekant hade fått det från sin BM...kanske ska pröva