December Bebis 2010 :)
Kort taget i rätt ögonblick! :) Haha

Har även invigit matstolen idag. =)

Så glad man kan vara! =)

Kort taget i rätt ögonblick! :) Haha

Idag har jag haft en "råommigsjälvtimma" =)
Tagit ett varmt skumbad med levande ljus o musik från datan. Ansiktsmask, ansikts - o kropps peeling. Kroppsskrubb. Rakade benen, filade fötterna. Hårinpackning! =) Medan gubben tog hand om pluttsnutt! Såååå skönt! =)
Jag har en gammal hederlig knapptelefon! =) Eller två st har jag =)
Jag kan också känna ibland att jag inte orkar mera, att jag vill gå hemmifrån o lämna Loke där med pappa o inte komma hem på jättelänge. Det tar på krafterna o vara småbarnsmamma märker jag. Jag ligger ibland o gråter på nätterna när Loke inte vill sova. Tappade tålamodet inatt o märker att jag är lite hård hänt då! :(
Gav ingen ersättning igårkväll så då vaknade han strax efter tolv för mat. Annars brukar första nattmålet vara kl 2. Så inatt vaknade han 00:03, 1:45-4.14!!!!!!! 7:20! :(
Fyra på morgonen la jag Loke på mage bredvid mig och smekte honom på ryggen, tydligen somnade vi båda två för jag vaknade halv sju när gubbens klocka ringde.
Han har alltid sovit länge på dagen, vi har gått upp elva tolv på dagen, men nu för tiden så är det tydligen morgon allt från sju till nio! :( Vilket inte gillas av mig!
Kan någon ta bort smärtan från mitt hjärta och gråten som sitter som en stor klump i halsen och gråten jag vill bara slippa komma och ögon som exploderar sönder av gråt denna dag
Glad Påsk på Er!
Idag blir det lugnt. Håller på med dillkött o sen ska jag fixa iordning helgskinkan! =)
Imorgon ska vi till svärmor o äta påskmiddag!