December Bebis 2010 :)
1 April är imorgon 
1 April är imorgon 
Detta är pinsamt vet ni jag hade så brotom jag var i min lilla bubbla och jag skulle hinna lämna ebba på dagis innan 9 då hon skulle åka taxi med klassen så jag hade brottom.
Jag gick in i affären skulle hämta ut 2 kr till taxi och så hade jag ställt hunden utanför affären som man gör.
När jag kommer ut så hade vi brottom och glömde hunden utanför hahaha GISSA om jag blev förvånad när jag inte tänkte på det innan föräns vi var på ebbas dagis
jag bara ''oj ebba nu glömde vi hunden''
Ebba bara ''mamma du glömde hunden'' vi stannade till och jag lämnade ebba och hämtade hunden igen som sätt där hahaha ![]()
Själv fick man pengar idag lite skönt iaf
Men när pengarna är slut och man inte vet det är det jobbigt.
Men hos oss får man ta på kredit fram tills man får pengar.
Så om något skulle vara slut så är det bara säga tll och handla och skriva under namn o adress sen är det bara att gå hem.
Gah idag blev mina nerver testade; var ute och promenerade och skulle handla mat på hemvägen. Lillan börjar vakna till och lagom tills jag kommer till kassan så börjar hon ILLVRÅLA, svetten rann när jag la upp grejorna på bandet medans man försökte trösta... Kortet gick inte igenom fast kassörskan provade flera gånger INGA pengar kvar, de bakom mig började kommentera lite tröstande. Fick iaf sätta mig och amma på en stol vid utgången så blev det lugnt...
brukar alltid ha extra klädombyte i skötväskan men har tills idag aldrig behövts, tills IDAG då jag plockade ur dem igår kväll...bajs genom både body och byxor såklart...
Har verkligen inte vant mig vid att ha så mycket ´mindre pengar än vanligt, nu går man ju dessutom och fikar och äter lunch typ varje dag, och köper söta bebisgrejor - man borde få MER pengar när man är hemma istället ![]()

Vad tyckte ni om min blogg ?
Är det något jag ska ta med ?
Jag är somsagt inte klar än på långa vägar och tar smått och smått med i bloggen.
När det väl är dags för Elias blir det massa matbilder + recepter och råd och tips ![]()
Godmorgon flickor.
Här sitter jag barnen sover elias sitter på babysitter tittar på tecknat och studsar på sin babysitter och jollrar
Min morgon kaffe blev inte som jag ville blev vattning ''suck'' och jag fick inte i mig den
typist får väl göra en ny kaffe när jag lämnat barnen.