TheUnknown skrev 2010-05-24 17:42:38 följande:
Jag tjuvkikar också på barnvagnar ;) jag är så vagntokig! Är sugen på en med små svängbara hjul fram, men undrar hur 17 det ska gå på vintern... Sambon har två sen innan, jag har en, första gemensamma =) Det känns bara så tråkigt att inte få någon respons alls.. jag vill inte ens säga hur jag mår för det känns som han är så ointresserad :(Västervikstjejer, vet ni hur det är med mammakläder i stan nu? Lindex säljer väl inte längre.. Bara mammabarn?
Ja det e sååå skoj med barnvagnar! Vi har en BT nu men ångrar jag inte köpte en UJ singel! Jaja! Men en P&T ska jag ha sen,hihi!
Har haft en vagn med små hjul på,kopia på en bugaboo,men fy så opraktiskt! Ska jag aldrig mer ha,kan ju säga att den vagenn såldes rätt fort,haha!
Ja min kille va me lite slö me första barnet gällande graviditeten osv! Men ja köpte lite böcker till honom som han fick läsa,hihi! du ska bli pappa,jätte bra bok!
Nu hade ju din 2 barn sen innan,men ja allt e ju nytt ändå nu kanske

Du ska se att det blir bättre,ju mer magen syns osv
angående lindex så har de la inge mammakläder längre va?? har köpt 2 par mammajeans där då jag väntade sonen. De va bra,men tror som sagt inte de säljer längre! Bäst är HM tycker jag!

ÄlskarNova skrev 2010-05-24 17:52:56 följande:
TheUnknown: såg inga mammakläder när jag var där sist förrförra veckan iaf. Men det finns ju så mkt snyggt på vanliga avdelningarna som man kan använda. Ja det är ju byxor isf.. Idag är jag i v.13!! hihi! Pustar lite smått ut nu men med tanke på MalakiW:s tråkiga upplevelse så kan jag inte riktigt släppa missfallsrisken.. pustar ut totalt efter NUPP nästa vecka. Om det ser fint ut ska vi köpa ngt bebisplagg har vi bestämt!
Samma här är i v 12,då ska man ju kunna pusta ut sägs de jue,men icke! Väntar med på NUPP,efter de kan jag förhhoppningsvis pusta ut helt!