-
Menar i morgon,hihi!MajMamman08 skrev 2010-05-25 08:41:18 följande:Leos lekland e ju sååå skoj! Vi har närmast till Busfabriken i Linköping och där är det inte alls lika kul el fräscht! Rätt sunkigt i jämnförelse! så leos lekland äger Du bor i Växjö el?? Inne i stan el utanför??Kommer gå toppen idag och klart de inte tar dem i från dig!! De kommer se vilken toppen mamma du e -
Asså jag mår bara mer o mer illa för varje dag som går,och tabletterna hjälper inte längre känns de som!
Borde inte illamåendet klinga av så här i v 12?? istället för o öka så inte ens tabletterna hjälper längre?? Hulkar och håller på o spy varje morgon nu!! -
Lycka till vännen idagInskrivning idag! Är livrädd att träffa någon bekant i väntrummet haha!Vill verkligen gå på NUPP också, har en tid om en månad! Det är ju jättelänge! har inte tänkt berätta något innan, och självklart sätter tankarna igång att det kanske går snett innan :(Nä nu ska jag ta en bild på magen för o se om det händer nått :P
TheUnknown skrev 2010-05-25 08:49:51 följande:
Ah magbild
Du får lägga ut i galleriet då
Har redan fått tabletter på recept då postafen från apoteket inte hjälpte ett duggNhjärtaD skrev 2010-05-25 11:40:22 följande:ja det är det & bra för alla åldrar, nu är Nova så stor så man inte behöver ha koll hela tiden & Elliot sover en stund i vagnen så det kan nästan bli lite avkoppling Lite dyrt allt bara eftersom man brukar åka dit så man är där några timmar & då blir det juh mat & fika ele så.Vi bor inte mitt i stan men inte så långt utanför heller Öjaby om det säger dej nått?Ja, det är juh inte egentligen mej det ska "kolla" upp, men det känns helt knas ändå.Alltid nått stul med deras pappa.Tack gumman, det värmer! Fy din stackare, jag mådde juh as kasst mellan v 7 & 10 & det kändes some n evighet....du kanske måste få tabletter på recept? Hihi lycka till
Ja,jag får va glad att de förhoppningsvis lägger sig nångång!! Men tycker ändå de borde lägga sig lite nu i v 12. Hum ja!!Hihi...lyllo jag är fortfarnade dödstrött! Och kan sova hur mycket som helst! ah ne de har jag inte hört...bara ingefärs rot. som jag haft i Te:t..finns de kakor??Utomlands skrev 2010-05-25 08:58:00 följande:Stackare!!! Jag mar toppen! Endast sura uppstötningar, jag är inte ens trött längre! Tröttarte än vanligt jo, men jag vill inte sova i varje hörna eller soffa jag ser. Vet inte om det var dej jag sa till för ngn vecka sedan att prova med ingefärs kakor eller pepparkakor tex skane pepparkakor.
Släpper ditt illamående när du kräks?? önskar jag fick kräkas,kanske att man slipper må illa i någon mili sekund dåe??Momalicious skrev 2010-05-25 12:14:32 följande:Åh din stackare. Mitt enda hopp just nu är att det ska försvinna snart. Är i v 9 nu och kräks och mår illa som bara den. Orkar verkligen inte mer nu. Hade väl varit en sak om man bara fick ligga hemma och sova och ta det lugnt men det är desto värre när man faktiskt måste göra saker. Hoppas det går över för dig snart, och jag hoppas varje morgon att jag inte ska vakna och må illa. Förhoppningsvis kommer det snart.
Detsamma,ber typ till högre makter att jag ska vakna upp en dag och illamåendet e puts väck
-
Hur går de för Emelle?? Hör av dig vännen!
-
Ja jag med...Får ge mitt hopp till v 14NhjärtaD skrev 2010-05-25 13:50:24 följande:Aj då Finns juh tyvärr de som mår dåligt länge, men jag hoppas verkligen det snart avtar för dej!!
Läste att de ska klinga av mellan v 12-14! hehe!
-
Klart ja tänker på digEmelle skrev 2010-05-25 17:17:41 följande:Hej!!Gud så gulligt att du tänker på mig Det har gått bra. Min fina läkare kolalde nog tappen och allt och hittade inga fel som kunde lämna blödningar. Även livmodern såg bra ut.BÄST var dock bebis!! 3 cm, låg och sprattlade hej vilt. Armar och små ben. Naaw!Så liten men endå så stor. Blev flyttad bak 2 dagar precis som jag trodde och är nu i v 9+5 BF 22 december...= GOD JUL Nu längtar vi till NUPP om ca 3 veckor då kommer man se ÄNNU bättre!!
Så underbart och höra att allt såg bra ut!! Så läskigt och helt fantastiskt att en liten bebis på 3 cm kan vifta på armar och ben! Ja de e magiskt allt
Kan man verkligen inte tänka sig,åh så mys sen när man känner sparkar
Blir en underbar Julklapp för er då
Jag har BF 12 dec men kommer säkert gå över fast ja inte vill,hihi!
Ja fick ta flera tabletter om dagen,blev helt tokig av att de inte funkade! Men hör me din läkare om du kanske kan få nåe annat??Hehe ja blir med helt gråtig när man tänker på att de finns en sån liten där inne som sprattlar o far runtMinifer skrev 2010-05-25 17:45:46 följande:¨åååååååh vad myyysigt!!!! Då Skiljer det ju bara två dagar mellan oss, jag är 9+3 idag! Så då har min också armar och ben att sprattla med! Näää det kan inte avra sant, jag blir ju helt gråtig, haha! Har så svårt att fatta att det ska bo något därinne! Vilket datum är ditt Nupp? Mitt är 9 juni
Jag har NUPP 7 juni. längtar så efter och få se bebis och att allt e bra där inne!
-
Usch får så ont i hjärtat när jag hör vad du måste genom gå! Miljoner kramar och tankar till dig i morgon!MalakiW skrev 2010-05-25 20:45:44 följande:Du är för go käraste 2 barnsmamma84! Det konstiga är att jag sen fick dåligt samvete för att jag blev arg på henne för att hon var en okänslig idiot.. så jag ringde upp hennes tfnsvarare och bad nästan om ursäkt och då ringde hon upp ca 2 timmar senare och kunde då lite hålla med om att hon varit otrevlig. Men det satt långt inne för henne. Jag har ju tyckt att hon var kass innan och detta gör ju inte att jag är sugen på att gå till henne igen.. I morgon måste jag påbörja den medicinska misshandelsbehandlingen..På jobbet heter det att jag ska till tandläkaren. Låt mig nu bara få kraft att klara detta i morgon. På fredag ska jag ligga inne hela dagen för att det ska sätta igång..kramar i miljarders biljarder!
-
Jag har inte heller någon molvärk!!??3 barns mamma84 skrev 2010-05-26 21:49:44 följande:e jag onormal som inte har molvärk nu då ? -
Nyss hemkommen från grillfest me jobbet! De flesta drack vin till maten, oups! Va va min förklaring?? hehe! kände mig som ett fån!,fatta att en förstod va de va frågan om,he!
Öh ne me jag gillar inte vin så mycket.....gah va säger man lixom?? usch så pinsamt!! Alla undra lixom varför man inte drack:-O Va bara de som körde bil som inte drack,haha och ja körde inte bil!!
Ja men himla kul har de varit i varje fall och så skönt när det inte är jobbsnack!!! De gillar vi
-
Har fortfarande inte fattat att jag e gravid,haha trots alla gravsyptomen! Slår mig ibland,men gud jag e ju gravid,ja mycket o tänka på,som tex o tacka nej till alkohol
Jag ammade min son i 2 veckor, men han gick ner i vikt mycket,då han inte åt som han skulle,somnade o låg mest o snuttade,kunde amma i 1,5 timme utan att han blev mätt,så tillslut fick både han och jag nog! Han skrek ju typ jämnt så han inte blev mätt heller.
Så jag började och del amma,först amma o sen ersättning i 2 mån ,sen ammade jag bara på natten 1 mån efter de och sen slutade jag! Önskar jag kunde hel amma,och man känner skam på något sätt när de inte funkar osv, och alla andra kan amma!
Men men...får hoppas de går bättre denna gången helt enkelt!
Ja jag mår fortfarande illa,mina tabletter e slut! va på apoteket i dag och deras va med slut,kommer in i morgon! GAH hur ska jag klara mig i morgon bitt????
Och jag som ska jobba med, vill inte de ska bli morgon
Ja på tal om bröst
Så skulle jag med gärna vilja operera mina sen när jag förhoppningsvis e klar med alla de barn jag önskar och vill ha dvs 3 st
Tyvärr har allt för många fördomar om att man vill operera sig! Men från och ha haft en c kupa,fasta fina,till o få 2 russin som man måste rulla upp i BH:n e verkligen inget kul! so here we go operation soooon