NhjärtaD skrev 2010-04-14 20:23:17 följande:
Ne inte nu tror jag inte, kan bli senare men inte nu, man måste juh kunna bära på sina barn, man ska försöka leva som vanligt nu ibörjan av graviditeten.  STOCE: Guuuuud vad jobbigt att inte veta....är inte avis på dej!  kraamar
ja annars blir det jobbigt, hehe! Så jäkla rädd för mf bara, känns som att det gick för lätt liksom..
linasmama skrev 2010-04-14 20:33:59 följande:
Jag hoppar in här, har bf 5 dec enligt mina beräkningar      Har inskrivning först 18 Maj, är då i vecka 12, känns väldigt sent men de brukar göra det sa bm.
jupp, var inskrivning för mig i v 12 sist också, Fast denna gången i v 5, men det är pga att jag fått diabetes, så ..=)
LsomiLinda skrev 2010-04-14 21:10:05 följande:
Ja du jag är nervös både under graviditeten och hur man ska göra efter. Har 3 syskonbarn så är ju inte helt utanför "barna livet". Så deär nog mest under graviditeten som är oroande. Att jag ska få MF och eller att något annat ska hända! Fick diagnosen PCO när jag va 18 så fick veta att jag har 1 chans på miljonen att jag kan få barn så är skit orolig för massa saker.
ah ok, jag tror jag förstår. Graviditeten kan jag nog inte hjälpa dig så mycket mer för är helt sjukt nojjig själv, och det är nog de flesta. Speciellt när man har någon omständighet som din PCO och min riskgraviditet. etc Men hur det ska gå efteråt kan jag säga att det är såååå mycket lättare än vad alla tror. Visst kan det vara sömnlöst och jobbigt och så, men det är verkligen inte svårt =) bara försök ta det som det kommer