VitDröm skrev 2010-04-18 08:54:53 följande:
Hej på er alla vackra gravida tjejer! Någon mer som har jättsvullen mage fast det är precis i början av graviditeten?! Jag väger 52 kg och har alltid varit vältränad och alltid haft platt mage.. Nu känner jag mig som en ballong! Men det känns mysigt, får tänka på av jag tar på mig eftersom vi inte vill berätta för så många än...    Det var möhippa för mig igår, var ju tvungen att berätta för nämaste tjejerna så de inte hittade på något "farligt". Det blev en jättemysig dag där de pysslade om mig ordentligt! Kul att vara den enda som var nykter också, då ser man allt tokigt som de andra gör!   Är vi många som väntar första barnet i den här tråden?   GRATTIS alla nya till era   Nu ska jag och min väninna som är på besök ta en härlig morgonpromenad i skogen i SOLEN!
Hej och grattis till magen =) Jag är svullen som TUSAN på kvällarna, helt galet! Pruttar väl ut allt under natten antar jag, heheheeh  

GRATTIS till bröllopet, vad kul!! När gifter ni er? Jag gifte mig i maj förra året när jag var gravid i v 20 så hade också en alkofri möhippa. Men mysig!
Karttikeya skrev 2010-04-18 09:48:08 följande:
Plussade idag och det känns helt overkligt! Ska vi ha en bebis?! :D Är i vecka 6 (5+4) om allt är rätt uträknat :)
oooh grattis!! Välkommen!
Hahaha jag tror minsann att jag har lite hormoner, jag blir helt tårögd för varje nyplussad tjej som trillar in här *rörd, snörvel*
Juvel: Gud vad jobbigt för dig, det är ju fyra evigheter till torsdag!! Har du blött någon större mängd eller är det bara småduttar? Låter ju som att du är gravid än för annars skulle väl hcg avta. Men MA kan ju fortsätta som vanligt, men kan man få det så tidigt?? Håller i alla fall tummarna och tror att din lillskrutt bitit sig fast!
3 barns mamma84 skrev 2010-04-18 10:15:56 följande:
Mår oxå bra hehe känner mig inte gravid    men det e jag hihi
knasfia, du hade ju hur mycket symptom som helst nyss