December Bebis 2010 :)
baka, inte bara. Se jag är så upphetsad att jag inte ens kan skriva!
baka, inte bara. Se jag är så upphetsad att jag inte ens kan skriva!
majmamman08: för beckers nya hem, tydligen, tror jag, haha! Går allt vägen får ni se oss på tv om någon månad eller så. Hur sjukt är inte det?? Jag kanske måste fly landet, hahah, hjäääälp!!!

majmamman; Aj pråmmis!  
  Jag är med i ett register där folk kan leta efter skådisar och tydligen hade de hittat mig där :D Blev heeeelt tagen på sängen när de ringde in mig för provfilmning. Av en slump (läs "jag har inget körkort") var maken med och det tyckte de var toppen och tog med honom också. Och sonen är med, hela lilla familjen =9
jag undrar också hur det funkar med nupp och kub. Privat går det på typ 4000 här =( Förra graviditeten hittades vid Rul markörer för både trisomi 18 och 21, och vi blev erbjudna fostervattensprov av en BM med skräckslagen min. Då var jag i v 19. De avr de värsta veckorna jag någonsin genomlevt i mitt liv och vill aldrig behöva gå igenom det igen (visade sig tack gode gud att det inte avr något fel) och kommer kräkas av oro ända till RUlet om vi inte får kubelinuppa. Usch!!!
Man brukar ju få gå på hälsosamtal väldigt snart efter plusset vid första barnet?
jag bakar tårta och mår illa när jag böjer mig framåt