Stoce skrev 2010-11-04 08:52:28 följande:
Här är en som är på väg till förlossningen för att göra en ctg-kurva och kanske andra tester, fick tid vid kl. 11. Bebis har gått från att sparka så hela magen hoppar och känslan av att revbenen ska gå av, till att inte reagera då man buffar på den och vara ganska stilla. Känner fortfarande något litet fladder men inte alls så ofta och starkt som tidigare... en tiondel kanske... väldigt läskigt, fy...
Lycka till, hoppas det bara är bebisen som lagt sig tillrätta, då brukar de ta det lite lugnare men man blir iaf orolig när de inte brukar röra sig som de brukar.
Inatt blev det inte mycket sömn, satte uppe här till 1.30, prata med en mamma som var i vecka 38 och kände värkar så jag hoppas hon åkte in till fl sen.
Sen när jag väl gick å la mig så ville ju lillfis inte sova utan höll på sparka sig ut från magen och tryckte på nedåt, precis mot tappen kändes det som. Spela ingen roll vilken ställning jag försökte hon skulle iaf hålla på.
Å nu kan jag inte heller vila ska iväg till akupunktur kl 10, sen så hoppas jag att jag kommer hem ganska snabbt så hinner jag vila några timmar innan det är dax att hämta huliganerna från dagis.
Mannen har börjat lämna dom på morgonen och det är sååååå skönt att inte behöva stressa iväg på morgonen och sen känna av värkarna.
Hoppas mitt tryck har höjts men det tror jag inte, ska bli spännande att höra hur lillfis ligger nu för hon har möblerat om hela magen