Ninnie81 skrev 2010-10-30 11:57:53 följande:
hej tjejer.
tänkte bara titta in och uppdatera er hur de går för lilleman som ej har nå namn.
nu är min älskade lillevän 10 dagar gammal och äntligen väger han 2 kg. han har börjat amma lite från mig men får även sond. är såå stolt över min lillprins. hoppas fortsätter gå upp såhär bra så då blir nog inte vistelsen på Neotrala såå himla lång.
men däremot så tror de att han är äldre än va de stod på sista ul. fick ju då den 15 dec men ja har alltid sagt den 10 eftersom de stämmer bättre med min senaste mens och de verkar som de stämmer. så ist för v.34 så är han i v.35 nu. kommer inte vara så stor när vi får hem han men de gör inge bara vi snart får börja fara hem på permiss.
förresten...skulle de inte vara kul att starta en tråd där vi fått våra små och typ såhär:
Ninnie81: BF 15/12, Född 20/10 (v.32), Pojke 1938g och 43 cm
Eller nån annan kanske har ett bättre sätt att skriva på =) tänkte bara att e kunder vara e kul grej
kram på er alla mammor och bebbar vare de sig är i eller utanför magen och ha en superhärlig helg
Vad skönt att höra att allt verkar gå bra! Hoppas att ni får komma hem snart, kan tänka mig att man längtar efter det.
Jag tycker absolut att det är dags att börja med en lista på alla bebisar som hittat ut!
Colling skrev 2010-10-30 14:12:33 följande:
Hej Hej!
Tänkte bara hoppa in =)
De är inte möjligtvis någon december mamma i solna området??
Klart du ska hoppa in!
Jag tror inte att vi är så jättemånga stockholmsmammor i den här tråden, men jag har inte riktigt koll insåg jag nu.. Jag bor i Haninge andra sidan stan.
Men jag kan tipsa dig (om om det finns andra stockholmsmammor i tråden) om en annan tråd med en massa stockholmstjejer som har bestämt tid för fika i morgon för alla som vill träffa andra gravida. De allra flesta har inte träffat varandra tidigare, så lite småläskigt är det men jag tänker ta mig dit! Vi har heller inte lärt känna varandra i tråden, så vi är helt nya för varandra allihop!
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m54120858.html