LokesMammi skrev 2011-06-05 10:20:34 följande:
Att du orkar vara uppe så länge! Jag är helt död kl 22! =) Men du kanske får sova på nätterna! =)
Vanligast är att barn får 2 tänder i nedre käken först, men det är nog olika från barn till barn. Loke har två röda prickar i nedre käken. Har han haft sen han var 3 mån. Blir 5 mån nästa vecka. Dom borde bryta fram snart. Gud va han dregglar o tuggar på sina fingrar o händer! =)
hahaha jag gick i säng kl 03:18 elias vaknade kl 04 och 06 och sover än i sin säng tillsammans med sambon som kom hem från jobbet kl 05 tiden
så jag får ju sova helt klart kanske därför jag vågar vara uppe längre tid själv och det är super mysigt 
Ja här e det ju massa dregglande med och hans favorit är ju att bita mig i fingre och det gör ont haha men han e ju bara så gullig 
Amadeus fick första tanden nere när han var 2 månader och sen kom tanden uppe när han var 3 månader och sen ploppade alla tänder ut herregud haha han hade alla 20 tänder när han var 2 år gammal.
Ebba fick första tanden nere när hon var 5-6 månader och sen kom dom ploppandes här och där
och hon hade alla sina 20 tänder när hon var 4 år gammal så STOR skillnad där.
Jag har ju också fått för mig att tänderna ska komma först nere och sen efter ett tag uppe men barn är ju så himla olika så något specielt ska elias också ha då