December Bebis 2010 :)
Haha jag har hört att man kan tempa där med
gjorde detta första gången idag
har aldrig gjort det inna jag LOVAR ..
Haha jag har hört att man kan tempa där med
gjorde detta första gången idag
har aldrig gjort det inna jag LOVAR ..
Idag blev vår amadeus 3 år
åååh för 3 års sen föddes han ![]()
Jag blir fundersam !!
Jag har haft flytningar i några dagar hmm vecka om inte 2 veckor hade ju mens ca 6-7 juli enligt sambon och det kan stämma.
Och jag har kännt på tappen den är stängd och igår hade jag fortfarande massa flytningar.
Igår kl 00 hade vi ju sex var fortfarande blöt och idag e jag snus toris tappen fortfarande stängd bim+11 idag.
Vet fan inte längre mensen skulle ha kommit 4 aug men är sen och jag har haft molvärk nu sen slutet av juli och alla dagar i aug ingen mens.
Men nu blir jag fundersam KAN det ha varit ägglossning sen halva juli månad och nu tills igår då idag jag e tor ?
Fattar ingenting.
Ska ringa läkaren i morgon och testa mig men VET med 100% att jag inte e gravid för jag ger upp jag har ALLTID haft flytningar med alla 4 graviditeter men nu inget :-/
Kissar iaf oftare nu började för 2 dagar sen och borde nu vara i vecka 6 men jag vet inte
Kommer bli besviken i morgon om jag får neg
dumma dumma dumma kropp !!!
har såklart molvärk (växtvärk) men fan jag mår inte än illa
Elias sov igår kväll kl 19.00 efter maten kl 18.00 som var pasta och köttfärssås + ostsås (då vi åt lasange) och sen somnade han kl 19.00 då alla barnen gick i säng (ny tid) då ebba börjat skolan
o amadeus dagiset.
Elias sov hela natten utan napp och snutta och utan välling han sov o sov hela natten till klockan 06.00 !!!
(12 timmar) !! utan att vakna en ändaste gång
wooohoooo vilken pojke !!
Inte gravid gjorde inget test alls men 12 dagar över tiden och tempade mig bim+12 på morgonen och tempen var 36,4 från 36,9 så mensen kom på eftermiddagen
jag är faktist glad
för jag vill inte bli gravid fast vi har pratat om att skaffa en till men jag vill faktist inte.
Ibland måste man vara lite EGO hihi jag har kommit på vad jag ska börja med IGEN
jo jag ska börja komma upp på en häst rygg
så det blir privat + letioner för mig nu woohoo jag ska rida kväll kl 18.00-20.00 ca när barnen är i säng
Så nu är det att plocka fram ridkläderna och allt och beställa från Hök