Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
Tack jag fick Hennes lösen innan har den kvar men fungerar inte
-
Imorgon blir det sjukhuset för vår söta ebba

-
NhjärtaD skrev 2011-08-27 22:15:33 följande:Sikken tjej
Nemi har börjat stå lite själv korta stunder...hon blev 9 månader idag, hennes syster började gå när hon var 10 månader så tror det blir nånting åt det hållet här med!
ååh så gulligt
Ebba var 11 månader med sina 12 första steg
Amadeus var 8 månader med hans 4 första steg
Elias blir 9 månader och inget än han ska börka krypa innan
-
Ebba har mask igår kväll kl var 22 så sa ebba att hon hade magsmärtor och ont i tissekornen och att det kliade i rumpan jag sa till henne att lägga sig på golvet föra tt jag skulle undersöka henne och jag såg MASSA maskar rörde sig utanför hennes anusthegoddess skrev 2011-08-28 07:30:44 följande:2barnsmamma: vad ska ni göra på sjukhuset? Hoppas Ebba mår bra.
Momalicios: hur går det för dig? Blir det bättre?
massa små smaskar ploppade ut
Hon har alltså fått mask.
Så vi måste till sjukan med henne idag för o indersöka henne och sen få medicin till detta.
Hon har urininfektion som man kan få av detta och behadligen av hela familjen idag.
just nu är det morgonkaffe för mig och ebba har duchat nu på morgonen och jag tvättar alla kläder i snabb tvätt i 60 grader och sen blir det att städa hela jävla huset ..
Sen så frukort sen sjukan med oss utan elias o amadeus .. sambon sover än så sen när ahn e uppe så åker vi det sa vi igår då ebba hade så ont och var så lessen
-
Hon mår bättre idag men allt ska kollas upp iaf.
Shit vilken morgon ''bläh'' men,men
Sen på måndag blir det o säga till skolan att hon har mask så alla barnen ska ta medicin ..
-
HahaLokesMammi skrev 2011-08-28 09:21:50 följande:Men fy va läskigt! Hualigen. Vi som pratade om mask igår! Haha. Hur vi nu kom in på det! Hade ett par kompisar över! =)
Hur har hon fått det?
hon har fått mask från skolan
Hon har det bättre nu men vi måste till sjukan med henne idag -
urkthegoddess skrev 2011-08-28 10:07:02 följande:Nämen stackarn! Det är ju hur jobbigt som helst när det kliar där. Hoppas dom försvinner fort. Minns min lillebror hade det och dom fick plocka med pincett. Det var jättejobbigt!!
ja fy inte lätt ..
Vi har ringt och läkaren sa vi inte behöver komma in men medicinen kommer idag redan in till apotecket
Så idag eller imorgon börjar vi att proppa in tabletter ..
Elias behövde inte
Vad gjorde ni städade ni överallt har du tips o ge ? -
okej så inte annat bara säng kläder o kläder alltså .NhjärtaD skrev 2011-08-28 10:22:01 följande:Ja grov städning tvätta alla sängkläder!!! & kläder som använts de sista dagarna.
snart ska ja lägga in mer tvätt o tvätta ..
sen toan + badrum -
Hihi igår när vi handlade hittade jag små små gulliga A B C bokstäver
så man kan skriva Elias namn och allas namn
Så detta var till elias dom små mina pastorna
Bild kommer ..
Hittade massa små mini bebis pasta som jag ska köpa till honom