December Bebis 2010 :)
Vill ha snygga och bra utan massa fula krusiduller och blommor och skit och inte jättebreda axelband...
Jag har börjat må illa igen. Har ju haft ganska många veckor nu då jag mått riktigt bra, men nu kommer skiten krypandes på kvällarna igen. BLää.
Idag åker vi en vecka för att ha mammas hus medans hon är på vandring i norge. Vi som hade planer på att ligga på altanen och läsa och sola medans barnen badade i poolen och lekte i skogen. Haha, regn hela veckan. Skitbra!
HEEEJ!!!
Jag har inte glömt er! 
Vi är ju bebodda i min mammas hus hela veckan utan varken teckning på mobiler eller internet uppkoppling (det tog hon med på sin semester...taskigt
)
Kikar in lite och tänkte läsa ikapp det som hinns!
Har haft lite SD och fogarna börjar bli besvärliga...Lovely!
Bebis håller full rulle och annars mår jag ganska bra. trött och anfådd för allt dock...
Hoppas att allt är bra med er ALLA, nu ska jag läsa ikapp.
Vi ses på Söndag då vi är tillbaka i civilisationen igen!
och vad mysigt att du med kan känna av bebisbuffar nu! Och lycka till i morgon!
Ligger själv hemma o är dunderförkyld, hostar, ont i halsen. Blääää för detta. Hoppas du blir piggare tills imorgon så du slipper ställa in.
Välkommen! Kul med någon som har lite fler barn sen innan. Själv väntar jag nr 4 med BF 23 December.
Själv tycker jag att det känns lite längst ner i magen även då jag har bältet runt höften...
Är det någon som äter järn (niferex) utan att ha blivit rekomenderad detta av sin BM?
Jag har inte tid förens 16 sep till BM nästa ggn och är såå trött.
Kan man äta och prova...ellelr är det "farligt" om man inte har lågt järnvärde?
Tack för era svar om järn!
Våran bebis låter pappa med få känna. Varje dag!
Jag har så mycket kompisar som går sina sista månader nu så även att det går fort känns det som sååå länge kvar tycker jag...nån mer?