December Bebis 2010 :)
jag gjorde VUL i v 5-6 med mitt första barn och då så vi hjärtat picka på.
jag gjorde VUL i v 5-6 med mitt första barn och då så vi hjärtat picka på.
Jag går in i vecka 8 idag
och nu har mina symtom börjat att dyka upp illamående och kramper i magen. Och om 22 dagar så skall jag på inskrivning och få se den lilla bönan i magen
fast dom dagarna käns låååååååååååånga.
Jag dör snart, mår så fruktansvärt illa, känns som jag skall spy närsom men det händer inte mycket mer, Hoppas det inte kommer att hålla i.
När det gäller namn så blir det alltid diskussion här. Lowas namn kom vi på dagen innan hon föddes, och Vincent var namnlös i typ tre dagar innan vi kom överens. Denna gången har jag bestämt både kill och tjej namn och det är samma som mina första val förra gången och smabon har inte så mycket att säga
men det blir säkert en diskussion senare in i graviditeten
Om det blir en tjej så blir det Noelle och blir det en kille så blir det Leon
om inte sambon skall få försig att han kommit på något bättre helt plötsligt
Här i tråden händer det grejjer och jag kan ju säga att jag inte hänger med i svängarna..
När det gäller grav försakring har jag tänkt på det men inte börjat kolla runt kanske är dax att göra det.
Idag är en riktigt jobbig dag humörsvängningar som heter duga, illamående och har svårt för vissa dofter och mat usch och fy det. Och gubbens snus skall vi inte änns tala om får kvälvningar bara öppnar dosan i ett annat rum. Annars så är allt bra
Nä nu skall jag fortsätta min lördagskväll med att plugga.
hoppas ni har det bättre än jag.
Jag har bara fått spy attacker när min sambo öppnar sin snus dosa, annar så är jag bara illamående men inte så att det käns som man skall spy närsom.
Idag har min vagn kommit så jag och ungarna skall hämta den sen när lille man har vaknat eller så får sambon hämta den. Idag fick jag hem ett par byxor som jag har vunnit på tradera
så det är en dag med massa nya saker
Hoppas att det har gått bra för alla som har gjort VUL idag.