December Bebis 2010 :)
Jag har en fråga. Jag har så jäkla ont i rumpan när jag sitter och det är precis vid fogarna där bak. Kan jag ha fått ännu mer foglossning nu? :/ håller på att avlida av att bara sitta ner. Ajaj!
Det går verkligen förkylning nu..det värsta är att det gör så ont i magen att hosta! Just gått en lååång promenad för att köpa en bärsele - en Manduca blev det! Både sambon och jag e långa och den vara praktisk och bekväm
gick i snigelfart på slutet, och så blir jag så jäkla pinknödig så fort jag rör mig... Gått så fort nu, känner mig stor och klumpig och svårt att hitta nån bekväm ställning! Tyckt jag var så spänstig innan
Håller ni igång mycket..? Jag tränade rätt mycket innan jag blev gravid men det var som att gnistan liksom försvann och efter vecka 13 har jag inte sprungit en enda gång... Cyklar dock en hel del fortfarande, men nu börjar det bli så halt.. Ni tycker säkert jag låter larvig men jag tycker det känns rätt jobbigt att känna sig så rörelsehämmad! INte för att jag är rädd att gå upp i vikt utan mer för att alls känns så jobbbigt på nåt vis.... Igår efter en långpromenad kunde jag knappt röra mig alls, och det är så ovant!! Men jag tänker att det nog att det är rätt nyttigt också....jag hetsar nog fram i livet lite väl snabbt ofta
Men vad jag LÄNGTAR att gå ut på barnvagnspromenad!!!! Idag vecka 35....
Jag får nog in handen i de vanliga jag har nu.
Är också mkt hetare än vanligt - rätt frusen i vanliga fall men i höst skulle jag i princip kunnat gå utan jacka...som klimakteriesvallningar! Magen ser ut som vanligt men det trycker som tusan neråt senaste dagarna, inte alls skönt och framförallt svårt att gå! Lillen ligger med huvudet neråt men om den har fixerat sig vet jag inte. Min sambo tycker jag suckar och stönar så mkt, känner mig verkligen helt sprickfärdig! Huden på magen är så spänd att det nog snart kommer ut en tå! Livet som höggravid antar jag
Verkar eventuellt vara nåt på G här i tråden, eller? Lycka till allihop, ny arbetsvecka imorrn och urk en massa utvecklingssamtal nu närmaste två veckorna..
godnatt godnatt