Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2010-07-07 16:35:00 följande:

Nu väntar jag på att jag får ett mail någon gång i vecka eller nästa ja spelar ingen roll men att jag får hem Hallonbladsthe detta ska jag dricka i nov är då i vecka 38 typ..
    Någon mer som ska göra detta ?
    Gjorde detta med sonen i den vecka men han vill ju inte ut haha

sånt the drack jag med från v 38 med sonen,men inte kom han snabbare för de Men sägs ju vara bra för amningen med,men de märkte jag heller ingen skillnad på,hehe
  • MajMamman08
    Mopplis skrev 2010-07-07 17:13:23 följande:
    Idag har jag ÄNTLIGEN fått höra min bebis hjärtslag! Som balsam för själen...

Ååååå bara v.16, tiden går sakta.. får mitt RUL första dagen på min semester sen, bra början ;)
    Ja visst e de mys o få höra de små hjärtljuden nästa gång ska jag spela in dem från mobilen el något,hihi!
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-07-07 10:14:13 följande:
    Ååå, kan inte jag med få åka med då
    Klart du kan Vore jätte skoj ju...3 gravida mammor på vift
  • MajMamman08
    linasmama skrev 2010-07-07 21:57:44 följande:
    Åhh, i morse var vi på RUL Allt såg jätte bra ut, alla organ, hjärtat, ryggrad, två händer och två fötter. Glädje tårar så fort jag tänker på det Hjärta Har inte riktigt hunnit smälta allt än tror jag, men det är en lite kille vi ska ha. Så sen har jag en av varje När vi kom hem fick jag lov att klicka hem lite kläder från ellos i blått och grönt! Vi blev flyttade två dagar, från 5 dec  till 7 dec.

Det är fullt upp här hemma just nu. Vi fick veta igår att vi får flytta in i nya lägenheten i morgonkväll så har hållt på och packat för fullt i två dagar. Jag som inte får bära! Jag blir nästan arg på mig själv.. Men ska blir såå skönt att komma iordning och så innan skrutten kommer. 
    så härligt-) ja då e de 2  bebis killar i tråden än så länge
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-07-08 09:52:47 följande:
    Ååå så härligt!! Jag hoppas vi ska få veta vi med på vårt RUL!!
    Stoce skrev 2010-07-07 21:22:20 följande:
    Tack alla som skrivit. När jag kom hem vid 17-tiden idag så blev högra sidan av magen lite hård (det var där bebis höll till, inte alls på vänster), jag höll emot och så var det någon som killade mig från insidan under rätt så lång tid. Kände så starkt att det var bebis, så oerhört häftig känsla!

Nu känns det som att man verkligen kan andas ut
    Vad mysigt det är med bebissprattel! Tror *kanske* jag kände en ny buff i morse med. Men det är ju så vag ännu att jag är osäker. Men vad skulle det annars vara liksom? ;.-)

Majmamma08- När ska ni på RUL?
    Den 15 juli Bara en vecka kvar nu du då??
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-07-08 10:26:02 följande:
    Den 19:e!!
    Vems ka ni ha? Vi ska ha Elisabeth Jalse. Har lite olika bud från om hon säger kön el ej...
    oj du,det har jag ingen aning om vem det är som vi ska ha! Kommer bli skit sur om de inte säger könet..tycker inte de ska bestämma det el inte.
  • MajMamman08

Hej tjejer!
    Inte varit inne här på ett tag, haft en liten mini semester tripp=) Men nu jobb igen!! Flyter bort o jobba,men skönt när man e ledig med denna värmen! Tur man inte e höggravid nu

På torsdag ska vi på RUL längtar!!

• MajMamman08
    linn78 skrev 2010-07-13 20:44:45 följande:
    ahh, bodysuitsSkrattande

Imorgon börjar en ny serie på kanal 5, "livet på BB" kl 21:00. Om ni som jag är suckers för alla bebisprogram så kan detta nog bli intressant...
    MÅSTE JA KOLLA PÅ=) älskade programmet barnmorskorna som gick -08 när jag väntade min son
  • MajMamman08
    linn78 skrev 2010-07-13 21:09:17 följande:
    JAA!!! Det kollade jag också på då! Och så kollar jag fortfarande på unga mödrar när det går. Tom Tv4Faktas riskförlossningar kollar jag...  Våra pojkar är väl födda ganska nära varann eller har jag fel för mej? Axel föddes 5 sept -08.
    Min är född april-08...(alltså stämmer jue inte med mitt nick,skrev bara så )
    Ja unga mödrar kollar ja me på helt såld,hehe! Du har inte sett på mtv då? teen mom? och seexten and pregnant el va det heter. oxå bra man får se dem i slutet o sen föda o sen lite efter,kanon bra
  • MajMamman08
    linn78 skrev 2010-07-13 21:41:00 följande:
    ja, jag kom på det själv att ditt nick nog hade något med sonens ålder att göra. Jaja, det ska väl märkas att man är blondinSkrattande Hade för mej att det var någon här inne som har en son född sept -08 men jag kan ha fel...
    Har sett teen mom någon enstaka gång, tycker bara att alla serier på mtv är så hoppiga och typiskt gjorda för tonåringar. Men jag får nog ge det nån chans till, det går på kvällstid eller hur är det?
    ja de e ju inte lika bra som unga mödrar direkt,men jag tycker det e bra på mtv ändå hehe!älskar allt som har med sånt o göra
Svar på tråden December Bebis 2010 :)