December Bebis 2010 :)
Färdknäpp avklarad, i soffan framför nobellfesten. Gissa om jag var rädd att vattnet eller något skulle gå..!
Första gången på sjukt länge iv hade riktigt sex. Jag blev helt slut och jag har aldrig känt mig tjockare men sambon verkade inte tänka så... Spännande att se om det haft någon effekt, bara vänta att se!
Ska bli väldigt intressant att höra om det har hjälpt
. Är impad över att ni fick till det över huvud taget, vi provade för några veckor sen men det var oerhört dåligt så vi gav upp det där:)Min slutade o dricka helgen då ja va i v 38,inga protester än så länge
Han går inte ut eller så heller utan det e bara själva grejen att när han träffar sina vänner så måste de dricka nåt
. Han var bekymrad för ett tag sen för att han va lite magsjuk och då var osäker på om han ville vara i närheten av bebis om den hade kommit då, vilket jag tyckte var bra att han tänkte på. Men att stå å stinka alkohol är tydligen inga problem. Känns minst lika opassande även om det inte smittas.Duktig karl du har *klappar händer*, håller tummarna för att han överlever;)
.