December Bebis 2010 :)
Såååå göttit att snacka baaaaaaaja

*sjunger* nuuu é de freeeedagsmyyyyys...........
Ellie sover i vårt sovrum, men i sin spjälsäng.
När hon blivit lite äldre, till hösten, eller så, ska hon få flytta upp en våning till det rummet vi ska göra iordning för henne. Just nu är det ett gästrum/kontor, så i sommar ska vi tapetsera å dona, ska bli helt underbrt kul att få ställa iordning ett tjejrum

På dagarna så myser jag och Ellie, tar promenader om vädret tillåter, å ibland får vi besök av vänner.
När lillan sover så plockar jag lite, förbereder för maten och använder mig av träningscykeln, det snackas en del i mobilen oxå*ler*

Först vill jag påpeka att jag INTE är tokig, 
å nu ska jag berätta varför jag inleder med det....
Jo....
I vardagsrummet har jag ett fotomontage med mig, barnen, sambon, min farmor, farfar och min pappa...
olika kort, tagna  vid olika tidpunkter i mitt liv.
Till saken hör att farmor, farfar och även min pappa har gått bort.
Ellie tittar  väldigt mycket på den "tavlan" som hänger iaf 2 meter från soffan, hon ler och vrider man henne åt andra hållet, så vrider hon huvudet dit, som om hon är helt fachinerad av den....
Först trodde jag inte riktigt att det var tavlan hon gilla så mycket utan fönstret jämte, så jag gick dit, med Ellie över axeln, ställde mig så hon skulle kunna titta ut genom fönstret, men känner att hon vrider huvudet, mot tavlan....
Så jag tar henne i famnen istället, så hon ligger på rygg och mycket riktigt, det är tavlan med bilderna hon gillar

Hon ler sådär gott med hela ansiktet å "joddlar", då tar jag ner den, tänker att hon ska få se bättre på korten, först verkar hon glad, sedan ger hon upp ett illvrål...och är otröstligt ledsen, tills jag får upp den på väggen igen, då tystnar hon.....nästan så hon...tja jag vet inte, men det kändes precis som om hon "pratade" med korten???
VET hur urbota DUMT de låter, men känslan finns där ändå...
När jag satte mig i soffan igen, när hon lugnat sig, så var det samma visa igen, hon STIRRAR på bilderna, "joddlar" å ler
.....
*S*  vet hur det låter,  men jag "tror" på något efter detta, har vart med om "konstiga" saker förr, men detta fick mig att "resa ragg" 
( ville nog bara berätta av mig, så jag kan lugna mig lite.....nu ska här kvällsfikas)