December Bebis 2010 :)
Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om just det här med närhet, läs här :
ludiicrous.blogg.se/2011/february/bortskamda-...
Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om just det här med närhet, läs här :
ludiicrous.blogg.se/2011/february/bortskamda-...
Märker att hormonerna ännu flödar i tråden,
trotts att våra bebbar numera är PÅ magen å inte INUTI

....
go morra
Kan rapportera sol här i göteborg med
Skickar en krya på er kram, till er som ligger sjuka.....
( här brukar vi köra på avslagen kola å salta kex vid magsjuka, kanske kan vara något att pröva för er....)
Jag har "problem" åt andra hållet....
Ellie sover å sover, igår tex var hon bara vaken totalt ca 4a-5 timmar,
visserligen go, glad och nyfiken,
men kan ändå inte låta bli å fundera på om någo är "fel"?
Är det vanligt att bebbar sover sååå mycket? Eller är det helt enkelt så att hon har tillväxt-fas nu, så hon behöver alla dessa sov timmar kanske?
Någon som vet, har funderingar om det?
Det är nog vanligt att dom sover så mycket, så länge hon är pigg när hon är vaken och äter och kissar ordentligt?
Tim somnade precis i sin VAGGA! PÅ DAGEN! Sen om det bara är för tio minuter eller lite längre skit samma, han somnade där!
Med hjälp av lite gungning såklart, men annars har han bara tokvrålat när jag försökt lägga honom där.
Inatt sov han otroliga 20.00-05.00, åt och sov till 7.20, då tog jag honom till min säng så sov vi till 9 

Här har jag inte ens blivit tillfrågad om föräldraträff, får be sambon fråga på BVC idag...
Han ska ta med Ellie för det är dax för de första sprutorna, å eftersom jag inte klarar av sprutor, så är det bättre att jag inte är med...*ryser*
Ussa... sambon kom hem med lillan....skrikandes av sprutorna 
Hatar att jag e så "våpig" att jag inte klarar av att vara med när hon får sprutorna....
Hon lugnade iaf ner sig när hon fick komma i min famn, lite mat på det å hon somna....
Nu får vi se hur länge hon sover å om hon får feber i kväll....lilla