Minifer skrev 2010-05-14 14:25:05 följande:
ååh tack!!! Gud vad glad jag blir!!! <3<3  KRAM!!! Jag kommer försvinna över helgen sen, vi skall till svärisarna =) Åter på måndag eller tisdag
Välkommen tillbaka  

Njut & ta det lugnt.
Snabb förlossning, mina har tagit ca 10 timmar. Skulle vilja testa på en snabb förlossning  

ÄlskarNova skrev 2010-05-14 15:37:37 följande:
oj..missade visst att du redan länkat minifer!  haha!! Hur är det med allas illamående? Idag har jag en bra dag och ska snart ställa mig och göra en cheesecake-mums! 
Mitt är borta  

Kan kännas lite när jag är hungrig men inte alls som innan!!
Nu är tröttheten det värsta igen.
3 barns mamma84 skrev 2010-05-14 16:06:03 följande:
Grillning på gång snart ojoj längtar har redan ätit 2 st mackor men ÄR så hungrig!!!Skulle kunna äta 2st Big mac haha och stor pommes ååååh och en pann pizza
Mmmm, vad gott med grillning!!!!
linn78 skrev 2010-05-14 16:09:48 följande:
Du skriver verkligen bra!! En ganska förvirrande och intensiv förlossning blev i mitt huvud en förlossnings-scen i typ "vänner", helkul och galen Fast jag förstår om du inte själv tyckte att den var så himla kul... Påminner lite om min egen fl fast att de egentligen är helt olika. Jag har tyvärr inte skrivit ner min då det mesta bara är en dimma av ryggont och total ignoration av alla som pratade med mej... Ja, och så lite drama då dom till slut bestämde för att plocka ut sonen med sugklocka så på 2 röda så fylls salen av läkare och barnmorskor och gud vet vad och en av bm slänger sig över mej och trycker knät i magen på mej för att hjälpa sonen ut, jag är helt borta och tittar bara bort på sambon som gråter! Och då tänker jag i min dimma "-Åh bebisen är nog på väg för gubben är så glad så han gråter" Det visade sig senare att ingen hade kommit ihåg att berätta för sambon vad som hände så han stod bara i ett hörn med all denna kalabaliken och trodde att både jag och bebis höll på att dö! Det var dom glädjetårarna det 
Ojdå stackarn  

På min första förlossning var min fd pojkvän med & han grät med, just för att han såg att jag hade ont & inget kunde göra.
TheUnknown skrev 2010-05-14 16:18:07 följande:
Sjukvård och mördravård säger ju v 7 när det är ett + med typ. krångligt tycker jag.. brukar nog säga så.. att jag är i v 7+. inte för att jag pratar med så många ;D Har ni berättat det för många än? Vi har inte sagt det till nån :)
Här vet typ alla det