Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

December Bebis 2010 :)

Ninnie81 skrev 2011-06-22 00:27:13 följande:

Hej brudar och bebisar. Var eviheter ja va in här. Hoppas alla små och stor mår bra och att ni alla får vara friska.

här är de full rulle med 3 små killar som lever rövare.

För Mario går de superbra. Han blev 8 mån den 20:e och ja har idag eller de blev igår varit på 8 mån kontroll med han så nu väger han 7330 g och är 69 cm lång. Huvudomfånget tror ja låg på 43 cm.

Vi var även på sunderbyn sjukhus och gjorde en 6 mån kontroll med ha. för egentligen så skulle han ju bara ha varit 6 mån nu.fick även träffa en sjukgymnast och de båda gav han ett stort OK på pannan.
    Fantastiskt Ninnie, sà hàrligt att hòra. Min Oliver kom ocksà nàstan 2 mànader fòr tidigt och àr idag 6 màn och 18 dgr. Han har vàxt till sig bra 7450 och 64 làng.
    Han vàgde ju bara 1760 nàr han fòddes . vad vàgde dina smà?
  • Stronza simpatica

Han är över 6 månader idag men skulle vart precis 5. Han kom 7 ve för tidigt.
    Fick inte du tvillingar, lr var det ngn annan kanske:)?
    Jag fick havandeskapsförgiftning:(, därför var de tvungna att plocka ut han.
    Hur gick det för dig? Vad är HP?

• Stronza simpatica
    Ninnie81 skrev 2011-06-22 00:39:03 följande:
    ok...då har han ju lagt på sig riktigt bra. skrev just till dig i gästboken din =)

Mario vägde 1938 och va 43 cm lång...Är oliver 6 mån nu eller skulle han ha varit 6 mån??
    går allt bra för er då??

Glömde lägga in en bild på sötnosen mid från idag när han har sin nyinköpta bidräkt..
    är ju som dåligt på att va här inne men följ oss gärna via min blogg www.ninniejohanna.blogspot.com
    Men gud sà sòt ...sòtaste biet jag sett!
    VAD BETYDER HP????
  • Stronza simpatica

Grattis lina, så kuuul. Vill oxå men måste bli smal först, gått ner 13 men vill gå ner 40 typ:(, men hoppas på att vara där märkliges är ett och då försöker vi igen.
    Som haligh sa man får liksom skynda sig när man inte är jätte ung längre.

• Stronza simpatica

Boken vàxa och se vàrlden eller vad den heter àr ju helt slutsàld i sverige men sà hittade jag den hàr sà nu àr den bestàlld pà italienska . Bra dà kan sambon làsa ocksà.

• Stronza simpatica
    snuttan23 skrev 2011-06-30 23:26:29 följande:
    Nu har jag äntligen fått in bilder på våran kille i galleriet :)
    Wow han kryper redan och kan stà, vilken duktig kille. Min son rullar mest pà magen och kan inte vànda sig tillbaka alltid, kan inte àn heller sitta sjàlv i mer àn nàgra sek.
Svar på tråden December Bebis 2010 :)