Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

December Bebis 2010 :)

The goddess: krämen vet jag inte om den finns här då jag bor utomlands men jag har en fet bra kräm som jag änvänder nu. Jag använder ju pampers baby dry så där blir han inte våt och kiss går aldrig igenom. Här finns tyvärr inte libero. Har testat lite olika innan men de har inte vart ngt bra, han har bajsat utanför och de har vart hårda etc.

I natt bytte jag blöja på han,trodde hanhade bajsat men den var bara full av kiss och i morse var han knappt röd alls:)!

• Stronza simpatica

Ja shit lämna ALDRIG era barn ensamma i bilen. Min syrra berättade om ett par hon kände vars bil var parkerad på en parkering, pappan satt fram och barnet bak medans mammanvar i affären. En kille öppnade bakdörren och försökte sno deras bebis bak. Pappan infann sig snabbt och killen sprang iväg. Helt sjukt!!

• Stronza simpatica

Finns det ingen månadskontroll lista i denna tråden? Hade vart kul och se hur mkt alla väger och är långa i samma månad. Speciellt för mig kanske som har en 7 ve för tidig kille, för o se hur jan växer ikapp:)!

• Stronza simpatica

Ja fy fan vad hemsk upplevelse, får panik själv när jag lever mig in i din situation, MEN nu ska du inte tänka mer på det för som tur var gick allt bra och elliott leker och är glad:)!

• Stronza simpatica

2 barns mamma84: är du danska?

Var också orolig över att jag skulle vänta tvillingar men simtur var ligger det bara en där inne:). Tvillingar hade vart ok om jag inte haft de då tätt som det blir nu.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)