December Bebis 2010 :)
Jag bor i Rom.
Jag bor i Rom.
Ja Rom är otroligt vackert:)!
Ni som bor i tvåor, delar ni alltså rum med era 2 barn?? Hur gamla är dom?? Eller sover du och mannen i vardagsrummet kanske?
Om inte, blir det inte nästan så då att man bara blir föräldrar och inte har ngt par liv nästan, eller? Hur får man det att funka liksom?
Oliver sover fortf hos oss i sin spjälsäng bredvid vår men två månader innan bebis nr 2 kommer och vi precis har flyttat till Sardinien så skall han flytta till sitt egna rum. Där vi bor nu har vi tre sovrum så rum finns, kan inte ha sex i samma rum som oliver ligger i, jag vet kanske är löjligt men jag kan inte slappna av. Men vi har sex i något av de andra rummen så det är inga problem.
Nu när vi ska leta lägenhet där så måste vi ha minst en trea, går inte annars för oss. Ny skrikande bebis, oliver skulle inte få en blund. Plus att jag tycker det är viktigt att separera barnliv/föräldrarliv med parliv. Sen när man ammat klart och nya bebben sover på nätterna kan hon och oliver dela rum. Kan nog bara vara kul då de blir så nära i åldern.
Jag skriver hon hela tiden haha, totalt övertygad om att jag väntar en tjej:D!
Har fruktansvärd kramp/ont i sidan av magen och om jag trycker gör det ännu ondare, kan detta verkl vara växtvärk?? Känns inte normalt, bör jag oroa mig????
Moma: njuren?? Ja kanske, låter så. Men vad kan det vara med dendå?:D
Ja fy det får man hoppas!! Njursten gör. Nog dock mkt ondare än det här!
Igår köpte vi syskonvagn:)!
April barn;
Eftersom Jag bor i Italien och därför är utbudet på vagnar helt annorlunda. I Sverige köper de bara in Ferrari vagnar:), antar att det beror på vädret och det är bara de bästa som funkar där. Så märket finns garanterat inte hemma men jag valde faktist en vanlig sittvagn, en fram och en bak och så tänkte jag fälla ner hela ryggstödet baktill och sätta en mjuklift där. Fanns gott om utrymme så det ska nog gå:). 1000:- fick jag betala:)), värsta kapet.