Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Alla gör som dom vill, JAG vill att oliver inte äter tillsatt socker utan bara frukt som efterrätt. Sen om andra låter sina bebisar äta kanelbullar,glass,sockervadd etc skiter jag fullständigt i:))!

• Stronza simpatica

Gomorron tjejer, i natt vakna vi av ett skyfall av regn, blixtrar och åska, super mysigt och idag skall det inte bli varmare än 26 gr:)).

I natt har knappt oliver hostat alls:), så skönt.
    Men vad är det jag ser, doken:((.

• Stronza simpatica

Ludi: ja det är märkligt att din pojkväns ego måste komma före en tragedi som denna, speciellt i och med att det faktist är Novas pappa. Tycker det är jätte fint att du tar med dig Nova till graven på årsdagen.
    Din pojkvän hinner nog mogna med tiden, han vill säkert inte denosäkerheten som han gör!

• Stronza simpatica

Sen igår blir oliver helt plötsligt jätte röd i rumpan, pungen och i väcken vid pungen. Jag smörjer alltid in honom och byter blöja så fort jag känner att han bajsat, ca4- 5 ggr om dagen. Vad kan detta bero på tror ni?

• Stronza simpatica

Tror du det?hum det har ju blivit lite svalare på sistone och jag har börjat klä han i byxor, men i natt sov han i bara body och då var han ändå helt röd:(.

• Stronza simpatica

Tack för alla svar:)!
    Ja han är så där prickig såg jag idag:(. Blöjorna är samma som alltid baby dry pampers och han har aldrig reagerat på dom innan. Det nya jag börjat ge honom är juice för bebisar fr 4 månader, persika,aprikos. Han älskar det men det kanske är det??
    Han har bajsat en massa ggr idag med.

• Stronza simpatica

Ah så det kan vara i samband med tänder, låter logiskt i och med att två nyligen bröt ut!

Hade ingen aning om att pampers hade parfym och lotion.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)