ondar skrev 2010-11-01 10:18:01 följande:
De brukar planera in det ca 2 veckor innan BF så runt 23 nov nånting skulle ja tro:). Men förhoppningsvis vänder den ju på sig snart, jag vill så himla gärna föda vanligt men är ändå helt säker på att jag inte vill föda i säte så den måste vända sig för att jag ska få vara med om en vanlig förlossning:). *Håller tummar*
Samtidigt skulle det ju vara himla mysigt o få träffa bebis redan om tre veckor
Oj ja det var ju ett tag kvar men va skönt att de håller sån god koll, hur känns det då? Känner du någon skillnad på att bära storebror vs lillebror med storlek osv? Kan man känna på sig sånt om bebis är stor lr inte?
Jag har ju aldrig vart så här gravid förut så jag har inget o jämnföra med:P.
Hur pålitligt är ett TUL, väger alltid barnen så mkt som de räknar ut eller har de ett visst felmarginal??
Personligen så har det varit en helt del felmarginal på mina TUL. Jag ska enligt dessa haft små små barn men de har vägt 3-3,6 kg och det är ju inte litet...
Tänkte fråga nu hur många är kavr som ska ha i december

vill ju inte vara ensam i tråden hahaha
Jag, och jag lär inte föda i November...hur mycket jag än vill....

SaraKlippan skrev 2010-11-01 11:22:02 följande:
Tack för alla fina ord :) vi har bestämt oss för kejsarsnitt nu och det kommer att ske inom de närmsta timmarna! Är jätte nervös och vet inte riktigt hur ja ska smälta allt! Kommer in o uppdaterar så fort ja kan!
Å gud så spännande. Det kommer gå kanonbra!
Lycka lycka lycka till nu och bara fokusera på att SNART får din äntligen träffa din lilla bebis!
¨