December Bebis 2010 :)
Vet inte ens om ni minns mig för har inte skrivit på evigheeeeeter, pga resor och internetbrist. Helt ärligt orkar jag inte att läsa de 884 sidor ni hunnit upp i, men jag hoppas att ni mår bra alla! Själv går jag in i v 31 idag, och börjar bli lite tungt. En del sammandragningar, en ny härlig grej som jag inte hade förra graviditeten som en del säkert är bekanta med (läs foglossning) och sådär. Att kånka omkring på en busig ettåring är inte det enklaste =) Har under terminen läst textil och design men har nu avbrutit för att ta det lugnt den sista tiden. Vi är bostadslösa och har så varit sedan den siste juli, bor i svärmors somarstuga, och det SUGEEEER =( Men i nästa vecka får vi veta om det löser sig med lån eller inte så vi kan köpa en lya. Nu måste jag verkligen sova för ska till BM imorgon bitti =)
Kram på er!!
Håller tummarna för lånelöfte nästa vecka.
Jag gissar på en liten kille därinne så får vi se imorgon vad de säger.
Efteråt ska vi äta på kinan och handla lite på stan. Sen bär det av till en bilhandlare och provköra en BMW 330. Vi måste byta bil då vi har en Volvo v70 som jäklas med oss och sen har vi en förvisso rolig och bra Subaru Impreza men det är ju en sportbil och inte så värst "familjig" kanske! Så det blir till att byta bort de två bilarna och skaffa en bättre kombi helt enkelt. MEN det är ju inte så "enkelt" som man kan tro. Vi har också kollat in Passaten, de är ju jättefina!
Fast det bara är ett år sedan vi köpte vår senaste...En Opel Zafira...
Inget flaschigt över den, alls. Vi måste ju ha en sju sitsig för att få plats och då finns det inte så värst mycket att välja på om man inte vill åka buss liknande och det vill INTE jag.
Funderar på större, typ xc90 eller chrysler, chevrolet cityjeepar. men det är så sinnessjuk dyra att ha ju.
Sen leasar vi en liten bil med genom sambons fotbollsklubb, men det använder vi aldrig som familj typ...

, hon hade BF 21/10 så hon slapp gå över!