Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ondar:
    Fy vilken drön urk sånt vill man inte vara med om
    Hoppas du får trevligare drömmar gumman.

Smurfen:
    Glöm inte bort julklapparna oxå

Jaya:
    Hehe det e mkt man ska tänka på innan dom små kommer sen är vi mammor kontrollfrike oxå
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Emmaslemma02 skrev 2010-07-09 11:15:27 följande:

Hihi.. jag var på ultraljud idag och allting såg jättebra ut :)
    Sambon har hoppats på en tjej hela tiden nu så vi ville ju kolla upp könet och det fick vi se hur tydligt som helst för h*n spretade på benen jättemycket :p fniss och då fnissade doktorn också å frågade oss om vi kunde se vad det var.. och då såg jag direkt att det var en pojke till :D Ja det stämmer sa doktorn.
    Sambon sa: fan också jag som ville ha en tjej...då får vi en buse till då :p Vår andra son är nämligen väldans busig *klättrar på hyllor m.m *

Men en pojke blir det iallafall hihi. så nu kan vi ta å stryka alla 15 tjejnamn. Nu har vi bara 3namn kvar på listan :p

Vilket tycker ni är finast?

1.  Jamie/ Jamy
    2. Emilio
    3. Milio
    4. Shaun/ shawn

Eller om ni har andra förslag? Helst något lite annorlunda, inget så vanligt som andreas/peter/lucas osv.

Grattis till en kille igen
    Milio är fint tycker jag..
  • 3 barns mamma84

Jag har dessa som jag skulle vilja men inte ännu 100 till

Marinus
    Hugo
    Vilgot
    Ludvik

Pärlan
    Yra
    Margit
    Nathalie
    Dessire
    Jennifer

• 3 barns mamma84

Jag har dessa som jag skulle vilja men inte ännu 100 till

Marinus
    Hugo
    Vilgot
    Ludvik

Pärlan
    Yra
    Margit
    Nathalie
    Dessire
    Jennifer
    Tilllägger namnet jag glömde Paprika

• 3 barns mamma84

Nu har vi kommit hem efter en bad tur i en STOR basäng haha sen hade jag och sambon vattenkrig hehe lite små kåtis blev man men ingen sex nu mitt på en dag fy fy fy hahaha men aknske kanske ikväll
    sambon skulle till affären för att köpa senap och rostat lök uuurk det som luktar (fy fan) men,men sen ska vi äta korv med bröd

• 3 barns mamma84

Godmorgon idag är jag bara så jävla trött och tror att allt är en dröm som snart blir san..
    Igår försvan en äldre dam som var senil och försvan från äldreboendet som jag jobbar på.
    Hon är en dam som ALLTID är glad och posetiv av sig och älskar oss alla som är hos henne och hon älskade blommorna oxå.
    Så vi lät henne alltid gå ut från älboendet och sen gick hon runt i närheten och plockade blommor och kom alltid tillbaks.
    Men igår var det inte så igår hade hon försvunnit vid lunch vid 15.00 tiden och kom aldrig hem personalen insåg att ni kom hon inte tillbaks och började bli oroliga.
    Klockan 19.00 såg man henne sist men UTANFÖR byn och sa till någon att hon ville hem.
    Den personen skulle ju ringa äldreboendet men då han damen försvinna bort längre bort och ingen vet var
    Igår kl 01.00 kom sökningpatrullen med helekopter och säkte hela jävla området :-0 men ingen vet var hon är
    Till o med jag letade efter henne och alla i byn men ingen vet var..

Så idag e jag bara så trött..

• 3 barns mamma84
    Stoce skrev 2010-07-10 11:36:04 följande:
    2-barnsmamma - det lät inte alls bra. Hoppas hon kommer tillbaka välbehållen.

Imorse när jag vaknade så pekade hela magen (nedanför naveln) åt höger. Den var stenhård där, och väldigt öm vid beröring, ungefär i storlek som en halv apelsin stod ut! Det måste ju ha varit bebis som var där, men ska det verkligen vara alldeles ömt när man rör? Blir lite orolig... Igår kväll ställde jag mig upp och sträckte upp ena armen snabbt för att slå en mygga, då högg det till som tusan vid höger höftben på framsidan av benet (tarmbenskammen). Är det där livmoderns ligament sitter fast, eller var det något annat? Funderade på magmusklerna som ju fäster där... Alltid ska det bli något man oroar sig för... Hoppas någon kan svara...
    bebisen är skyddad i magen gumman så du ska va lugn ja det kunde vara bebisen som låg på sidan o ömt kan det bli oxå.

när jag reser mig upp vildigt hastad så kan det göra lite ont vid livmodern typ.
    min mage blev hård igår hihi 2 ggr en gång på natten och en på kvällen.
    idag har jag kännt mig yrr och lite illamående men annars toppen men trött.

ja jag hoppas nu e polishundarna ute oså. men fortfarade ingen som set henne
  • 3 barns mamma84

Nu har man äntligen hittad henne hon befann sig utan för byn men istäng i en växande staket med blommor och buskar nu befinner hon på äldreboendet och mår bra.
    Knasiga dam skönt att allt gick bra tillslut för henne.

Nu har vi kommit hem efter att tagen en skön bad på basängen ååh vad skönt men var tvungen att komma upp efter 1 timme då j*vla häst bormsarna bet mig 2 ggr 1 gång på magen och 2:a gången på bennet haha
    Nu ska vi bara ta det lungt och jag befinner själv under en golv fläkt hahaha dete  ju VARMT
    Snart ska vi oxå laga mat e så jävla hungrig haha e jag ensam med det eller

• 3 barns mamma84
    ondar:
    Ja heller hur helt hämskt väder att överleva länge på iaf för den som är 70år + liksom.
    Själv är man helt slut av denna värme.

Idag ska vi äta tacko det är det äda vi orkar få oss i nu av denna hetta..
  • 3 barns mamma84

Godmorgon igår kväll efter maten så åkte vi iväg för att bada kl var väl 19-20 och när vi kom hem var klockan ca 21.30 så himla mysigt det var så varmt på kvällen och även sonen var helt vild i vattnet haha han hade super roligt.
    Sen slockade barnen kabom hahahaha
    Jag och sambon tittade på film hade hade mysigt och hade även liten (visakar) sex fan vad härligt trodde jag skulle spricka sönder av orgasmer herregud det var helt jävla skönt
    Idag är vi båda trötta som bara den

Brösten är ju så j*vla ömma så det bara gör ont och bröstvårtorna ja dom ska man inte änns prata om :-0 igår kväll kom lite vätska oxå ur dem när jag tryckte :-0 hehe kanske man kan amma denna gången iaf

Svar på tråden December Bebis 2010 :)