December Bebis 2010 :)
ondar:Fy vilken drön urk sånt vill man inte vara med om
Hoppas du får trevligare drömmar gumman.
Smurfen:
Glöm inte bort julklapparna oxå
Jaya:
Hehe det e mkt man ska tänka på innan dom små kommer
Hihi.. jag var på ultraljud idag och allting såg jättebra ut :)
Sambon har hoppats på en tjej hela tiden nu så vi ville ju kolla upp könet och det fick vi se hur tydligt som helst för h*n spretade på benen jättemycket :p fniss och då fnissade doktorn också å frågade oss om vi kunde se vad det var.. och då såg jag direkt att det var en pojke till :D Ja det stämmer sa doktorn.
Sambon sa: fan också jag som ville ha en tjej...då får vi en buse till då :p Vår andra son är nämligen väldans busig *klättrar på hyllor m.m *
Men en pojke blir det iallafall hihi. så nu kan vi ta å stryka alla 15 tjejnamn. Nu har vi bara 3namn kvar på listan :p
Vilket tycker ni är finast?
1. Jamie/ Jamy
2. Emilio
3. Milio
4. Shaun/ shawn
Eller om ni har andra förslag? Helst något lite annorlunda, inget så vanligt som andreas/peter/lucas osv.
Jag har dessa som jag skulle vilja
men inte ännu 100 till
Marinus
Hugo
Vilgot
Ludvik
Pärlan
Yra
Margit
Nathalie
Dessire
Jennifer
Jag har dessa som jag skulle vilja
men inte ännu 100 till
Marinus
Hugo
Vilgot
Ludvik
Pärlan
Yra
Margit
Nathalie
Dessire
Jennifer
Tilllägger namnet jag glömde Paprika ![]()
Nu har vi kommit hem efter en bad tur i en STOR basäng haha
sen hade jag och sambon vattenkrig hehe lite små kåtis blev man men ingen sex nu mitt på en dag fy fy fy hahaha men aknske kanske ikväll
sambon skulle till affären för att köpa senap och rostat lök uuurk det som luktar (fy fan) men,men sen ska vi äta korv med bröd ![]()
Godmorgon idag är jag bara så jävla trött
och tror att allt är en dröm som snart blir san..
Igår försvan en äldre dam som var senil och försvan från äldreboendet som jag jobbar på.
Hon är en dam som ALLTID är glad och posetiv av sig och älskar oss alla som är hos henne och hon älskade blommorna oxå.
Så vi lät henne alltid gå ut från älboendet och sen gick hon runt i närheten och plockade blommor och kom alltid tillbaks.
Men igår var det inte så
igår hade hon försvunnit vid lunch vid 15.00 tiden och kom aldrig hem
personalen insåg att ni kom hon inte tillbaks och började bli oroliga.
Klockan 19.00 såg man henne sist men UTANFÖR byn och sa till någon att hon ville hem.
Den personen skulle ju ringa äldreboendet men då han damen försvinna bort längre bort och ingen vet var
Igår kl 01.00 kom sökningpatrullen med helekopter och säkte hela jävla området :-0 men ingen vet var hon är
Till o med jag letade efter henne och alla i byn men ingen vet var..
Så idag e jag bara så trött..
Nu har man äntligen hittad henne
hon befann sig utan för byn men istäng i en växande staket med blommor och buskar
nu befinner hon på äldreboendet och mår bra.
Knasiga dam skönt att allt gick bra tillslut för henne.
Nu har vi kommit hem efter att tagen en skön bad på basängen
ååh vad skönt men var tvungen att komma upp efter 1 timme då j*vla häst bormsarna bet mig 2 ggr 1 gång på magen och 2:a gången på bennet
haha
Nu ska vi bara ta det lungt och jag befinner själv under en golv fläkt hahaha dete ju VARMT
Snart ska vi oxå laga mat e så jävla hungrig haha e jag ensam med det eller ![]()
Godmorgon igår kväll efter maten så åkte vi iväg för att bada
kl var väl 19-20 och när vi kom hem var klockan ca 21.30 så himla mysigt
det var så varmt på kvällen och även sonen var helt vild i vattnet haha han hade super roligt.
Sen slockade barnen kabom hahahaha
Jag och sambon tittade på film hade hade mysigt och hade även liten (visakar) sex
fan vad härligt trodde jag skulle spricka sönder av orgasmer herregud det var helt jävla skönt
Idag är vi båda trötta som bara den
Brösten är ju så j*vla ömma så det bara gör ont och bröstvårtorna ja dom ska man inte änns prata om :-0 igår kväll kom lite vätska oxå ur dem när jag tryckte :-0 hehe kanske man kan amma denna gången iaf ![]()