Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Babysurprise skrev 2010-07-05 14:00:58 följande:
    Tack så mycket, o va kul med samma datum :) Spännande med rul, jag ska på mitt den 5/8 vilket jag tycker känns alldeles för sent men får åtminstone tjuvkika den 15/7 då jag ska se vart min moderkaka sitter. Förra graviditeten låg den alldeles för långt ner och orsakade mycket blödningar.

Spännade med en titt innan Rul Låg den framvägg då ?
    Nej då 5/8 är inte långtid det är bara själv juli som är trög i sig haha sen kommer augusti och då är det bara 4 månader kvar ju till våra bebisar kommer
    Men min bebis kommer troligtviss redan i Nov nu får vi ju se vad dem säger men bm kom fram till att i Okt skulle vi se vad vi skulle göra Igångsättning eller Kejsarsnitt redan i nov då slipper jag troligtviss långa sega december
    Men vore ju roligt o se 22 dec men kan just nu inte lova något vill ju bara må bra denna graviditet.

Har du kännst buffar oså ännu ?
    Vet du hur hur din moderkaka ligger frameller bak ?

Jag hade bak med sonen och fram med dottern nu vet jag inte men tror fram då jag inte känner så mkt än då jag väntade sonen.
    Känner buffar men bara på kvällen när jag ligger ner och dem är fortfarande svaga men finns så man skrattar
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Kan någon bo i danmark

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-05 14:14:10 följande:
    Har förresten glömt skriva det, men nu har jag börjat spy igen. Jag känner mig rätt trött på det nu måste jag säga. Vecka 15 och jag börjar spy igen. Värdelöst. Idag spydde jag två gånger innan jag ens hann äta frukost. Blä. När ska det försvinna?! Jag har ställt in mig på att jag ska må såhär hela graviditeten. På så sätt blir jag inte lika besviken om jag faktiskt mår såhär hela tiden.

Dock är det extra hemskt när man har världens hosta, man är rädd för att spy varje gång man hostar. 
    oj låter skitjobbigt.
    Jag som aldrig har mått illa med mina andra mådde piss med denna.
    Bm sa bara att dessto mer graviditeter dessto mer JOBBIGARE sa hon men jag slutade må illa i vecka 12
    Men jag hoppas du mår bättre snart.
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-05 14:23:26 följande:
    Ja, det suger rätt hårt också. Men men, vad ska man göra? Det är ju bara att stå ut. Men kan säga att jag tänker vänta bra länge innan det blir nåt mer barn, för jag måste förtränga det här först haha. Tack vännen.
    Har du testat att ta en skorpa innan du går upp och vatten ?
    Har hört att det hjälper.
    Kan förstå jag ska vänta minst några åt tills ajg skffar en fjärde jag ska då vara 28år hihi
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-05 14:23:26 följande:
    Ja, det suger rätt hårt också. Men men, vad ska man göra? Det är ju bara att stå ut. Men kan säga att jag tänker vänta bra länge innan det blir nåt mer barn, för jag måste förtränga det här först haha. Tack vännen.
    http://www.growingpeople.se/DevForum/ForumList.aspx?id=22806
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-07-05 14:32:23 följande:
    Hua. Hoppas det ger upp senast då i alla fall! Hade faktiskt varit skönt att få vara normal nån gång. Är så trött på att inga orka nåt eller ha lust med nåt. :(
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-05 14:27:19 följande:
    Har du testat att ta en skorpa innan du går upp och vatten ?
    Har hört att det hjälper.
    Kan förstå jag ska vänta minst några åt tills ajg skffar en fjärde jag ska då vara 28år hihi
    Tack vännen, men tyvärr har jag testat varenda husknep som finns. Några hjälper lite, tex citronvatten och saltlakrits men det gör inte så att jag inte spyr och jag får dricka vattnet/äta lakrits exakt hela tiden för att ha nån effekt av det. Försöker göra det, men lite svårt att gå runt med ett glas citronvatten hela tiden. Har jag dock gjort några gånger när vi åkt nånstans, har tagit med mig ett glas med citronvatten haha.

*Skrattar när jag bara tänker att du stoppar in ciron saft i munnen och dina miner kommer fram*
    Lilla bebisen då hahaha den bara
     ''Vad gör mamma med mig ska jag oxå behöva dricka denna sura saken jag få''

Hoppas bara något hjälper annars får du ringa din bm om råd eller tabletter till detta.
  • 3 barns mamma84

ska inte klaga men illamående har jag inte men bara smärta i ryggen det är som huvudvärk men som sitter i ryggen vid svanken som bränns och gör ont som värk när man får

• 3 barns mamma84

Välkommna nu blir vi många
    Hoppas ni alla som är nya trivs
    Och grattis till era graviditeter

Kolla vagn ja det gjorde jag och sambon när vi hade ul men jag gillar inte stora maffiga vagnar som Emmaljunga city jag vill ha en änklare en jordnära vagn
    Vi har en Emmaljunga scooter sittvagn svart som vi hade till sonen som vi oxå ska ha till bebisen för den är perfekt
    Dottern hade oxå en sådan vagn fast rosa men vi sålde den (ongrat oss)
    Men vi har dotterns gammal liggvagn en mkt gammal vagn som har stora smala däck och det är en Brio men vi tänker sälja den då den är en gammal vagn minst från 00-01 men vi köpte den 05
    Vi hade en Carena kombi till sonen när han föddes en jätte härlig underbar liten vagn som var så perfekt på alla sätt !!
    Men den sålde vi till sambon syster som fick en dotter 08:a
    Så nu har han och jag kommit fram till en erdlig Carena vagn kombi med hårlift som vi älskar billig men bäst i test av alla vagnar
    Så den kommer vi att ha..

• 3 barns mamma84

s89:
    Tänkte fråga du hade planeradsnitt i nov va ?

• 3 barns mamma84
    s89 skrev 2010-07-05 15:52:00 följande:
    Ja slutet av nov början på dec. Har inte fått datum o så än.
    ok jag ska prata om detta den 12 okt då jag ska prata om igångsättning o kejsarsnitt i nov början på nov mån
      e så nervös
Svar på tråden December Bebis 2010 :)