Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Bwääääähhhhh. Kräks Mår dåligt idag.. Ont i hela bäckenet och i ryggen och benen.. Ajajaj.. Blir nog inte mycket sömn inatt.. Obestämd

• Karttikeya
    Rockringen skrev 2010-11-24 07:05:48 följande:
    Är det vanligt att ha smärta i underlivet de sista veckorna? De började kännas igår ikväll och fortfarande känns det. Inte jätte ont men lite.
    Så känner jag också Obestämd

Sov trots allt ganska bra inatt. Vaknar alltid halv sju nu mera och behöver kissa, men inte mer än så. Måste ju vara rätt skonad från att behöva gå upp hela tiden, hehe.

Nu snöar det igen.. Vad jag har lust att köpa något smarrigt och mysa till det i soffan eller sängen. Men att åka iväg och handla? Njaa... Tungan ute
  • Karttikeya

Nu har jag postat bilder i magbildtråden. Det är allt snygga ränder man skaffat sig, hoho. Och är så avis på alla som verkar kunna ha sin ring på sig ännu.. Obestämd Min har hängt i halsbandet i mååånga många veckor..

• Karttikeya

Jag står inte ens med på den där listan, så får väl lägga till mig.. Tungan ute

Gravid BF-lista Gravid

2/12 
    Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    7/12 
    ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    12/12
     delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    18/12
    Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän 
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 13:55:12 följande:
    Vi alla är Höggravid ju och när sombon kom hem frågade han mig om jag skulle Julpynta redan idag va tänker jag jag hade tänkt att göra detta redan 1 dec haha men vad ska ni göra ??

Kan knapp gå om jag går känns det som om jag har en spricka i underlivet det är jobbigt att gå och jag kan inte gå känns bara så ontatt bara resa sig upp och börja gå !!
    Finns det något som hjälper kraftig foglossning är detta och jag undrar om något hjälper till att få detta lite bättre.
    Varm duch ??
    Jag tycker att det hjälper att duscha varmt, men bara för stunden.. Så dom varma duscharna är min "avlastning", annars så finns det ju där konstant den där smärtan.. Obestämd
  • Karttikeya
    Cissi7006 skrev 2010-11-24 13:55:37 följande:
    Jag fick ta av mig min idag Tungan ute
    Lyckost där, hihi. Jag skulle ju kunna ha den på ringfingret i och för sig... Skrikandes hihi
  • Karttikeya
    Cissi7006 skrev 2010-11-24 14:00:13 följande:
    Det är väl skönt! Min vätska har kommit de senaste dagarna bara
    Och jag har varit en vandrande kamel (med pucklar överallt) sedan vecka 14 ungefär.. Cool Man kan ju inte säga anant än att man vänjer sig!
  • Karttikeya

Jag har som lite mensvärk..  Men inga sammandragningar, har jag typ aldrig. Bara lite mensvärk. Vad är det för nåt? Tungan ute

• Karttikeya
    Jaya skrev 2010-11-25 09:50:58 följande:
    känns så trist att inte orkA/klara av saker som man är van vid att göra... men ja , sunda förnuftet säger vila!
    Du är inte längre i din forna form så det är absolut ingen självklarhet att orka med det man orkat förut utan problem. Känner igen din frustration men tycker om mig själv såpass mycket att jag med vett avstår från sysslor som får mig sängliggande Tungan ute
Svar på tråden December Bebis 2010 :)