December Bebis 2010 :)
Vad tävlade hon i? ^^
Hon rider och tävlade i hoppning!!

Ja, jag vet att jag borde göra det.. Min röst kom tillbaka lite efter middagen förut, sen sov jag i en timma och nu kan jag inte prata igen.. Snark!

Usch vad det här är trist.. Har såå ont i magen av allt hostande.. Och i halsen då förstås
Om jag inte kan prata, hur ska jag kunna ringa praktiken i morgon och säga att jag inte kommer? Haha..
Ringde praktiken nyss. Min handledare sa till mig att stanna hemma till onsdag, minst. Haha.. Heja, kan ju lika gärna skita i denna praktik.. Mår inte så jättedåligt idag, men hostar och snörvlar fortfarande och rösten, tja den är borta.
Min röst är mirakulöst tillbaka! Jag låter inte rolig, men jag kan prata. Och hostan den verkar bättre den också. Gick och la mig igen vid åtta nämligen och vaknade nu. Inga fler bakslag nu tack, nu ska jag bli frisk
Däremot susar det i huvudet och mina fötter och ben och händer är väldigt svullna. Vore väl ganska ironiskt om man skulle åka på en HF bara för att förkylningen är bättre.. 
Ursäkta om jag blir personlig nu, men hur sjutton gör ni med sex? Jag har världens snyggaste man (såklart ;D) och han är helt underbar, men jag känner mig stor och klumpig och väääldigt osexig. Ligger jag på rygg känner jag mig bara som en stor mage. Den är ivägen :( Sen får jag onda sammandragningar efter, tråkigt, men det är det fan värt ;D Får ladda upp med panodil och varm vetekudde efter :P
Nu har vi skrivit listor här hemma, dels på vad som ska göras innan bebis anländer, dels på vad som ska med i väskan. Bebis får allt vänta lite, för "att-göra-listan" är lång :P
Det är ju inte så att man känner sig graciös, men det är lite omväxling från bakifrån som det annars blir.. Missionären är ju högst obehaglig och ger ju inte så mycket för någon av oss eftersom man inte kommer åt, haha.. Dock får jag ju sjukt ont i bäckenet av att rida honom, men vad fasen, det får man offra ibland.
Älskar nämligen att rida honom annars så jag har inte velat sluta, det bara krävs lite förberedelser och "här kommer jag, valrossen" innan bara, så är det bara o köra på sen, höhö. Han gillar det också konstigt nog, hur kul nu det kan vara att ha detta stora ting *pekar på sig själv* guppandes på sig..