Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-11-14 19:41:45 följande:
    Jepp, 35 ska det vara
    Karttikeya skrev 2010-11-14 16:32:26 följande:
    Bara att bita ihop och se glad ut i princip. Tror inte jag kommer klara av detta dock och är inte i form att praktisera i morgon i vilket fall som helst.. Om jag inte blir mirakulöst bättre till i morgon då förstås.

Vad tävlade hon i? ^^
    Stanna du hemma och bli frisk tycker jag.
    Hon rider och tävlade i hoppning!!
    Ahå hoppning. Hur gick det för henne då? Jag var alltid så feg när jag red. Tyckte det var väldigt kul att hoppa men samtidigt läskigt eftersom jag åkte av en gång ganska kraftigt på en hoppträning. En lite för glad häst.. Cool

Ja, jag vet att jag borde göra det.. Min röst kom tillbaka lite efter middagen förut, sen sov jag i en timma och nu kan jag inte prata igen.. Snark!
  • Karttikeya

Usch vad det här är trist.. Har såå ont i magen av allt hostande.. Och i halsen då förstås Rynkar på näsan Om jag inte kan prata, hur ska jag kunna ringa praktiken i morgon och säga att jag inte kommer? Haha..

• Karttikeya
    MrsHelgesson skrev 2010-11-15 06:30:16 följande:
    Vi ska åka in till förlossningen snart, så fort vi har packat ihop allt. Jag har haft värkar sen kl 03.00 inatt som kom var 5-6 minut. Ringde förlossningen kl 04.20 som sa att jag skulle vänta en timma eller två om det inte blev värre. Men nu har jag värkar med 2-3 minuters mellanrum plus att de känns intensivare. Så vi får se vad det leder.
    Lycka till! Glad
  • Karttikeya

Ringde praktiken nyss. Min handledare sa till mig att stanna hemma till onsdag, minst. Haha.. Heja, kan ju lika gärna skita i denna praktik.. Mår inte så jättedåligt idag, men hostar och snörvlar fortfarande och rösten, tja den är borta.

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-11-15 07:48:24 följande:
    Lycka till MrsH!
    Själv mår jag illa och åker buss, alltid trevligt........
    Det är ju skoj, ehe. Höhö.

Vågar inte säga något så jag håller tyst och avvaktar Skrattande
  • Karttikeya

Min röst är mirakulöst tillbaka! Jag låter inte rolig, men jag kan prata. Och hostan den verkar bättre den också. Gick och la mig igen vid åtta nämligen och vaknade nu. Inga fler bakslag nu tack, nu ska jag bli frisk Tungan ute Däremot susar det i huvudet och mina fötter och ben och händer är väldigt svullna. Vore väl ganska ironiskt om man skulle åka på en HF bara för att förkylningen är bättre.. Skrikandes

• Karttikeya
    Sandragumman skrev 2010-11-15 10:43:41 följande:
    Den enda förklaringen jag fick var om något skulle hända så ville han vänta en vecka till! För bebisen hade det så bra där inne så han ville inte riskera att störa och råka starta en förtidig förlossning! Men då förstår jag inte varför hon som bokade in mitt ul sa att jg skulle vända redan nu och de var så att den var i säte! Ajja nu är man ju iaf hemma igen och får vänta på vändningsförsöket till tisdag nästa vecka!

Har förresten fått våran bil såld nu:) äntligen! En Karl som ska hämta den på sambons lunch idag! Så skönt!!! Då kan vi äntligen kolla på en ordentlig bil nu, en kombi som är billig i drift, så länge vi bor så långt bort iaf, men 2 barn då ropar man efter en kombi så man rymmer saker i bilen oxå inte bara en själv!
    Gott, minns hur skönt det var när vi fick sålt våran bil också.. Köpte en ny tre veckor senare, en stor, underbar, härlig och ny (för oss, en 08a hihi) VW Passat Skrattande
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-11-15 10:25:51 följande:

Ursäkta om jag blir personlig nu, men hur sjutton gör ni med sex? Jag har världens snyggaste man (såklart ;D) och han är helt underbar, men jag känner mig stor och klumpig och väääldigt osexig. Ligger jag på rygg känner jag mig bara som en stor mage. Den är ivägen :( Sen får jag onda sammandragningar efter, tråkigt, men det är det fan värt ;D Får ladda upp med panodil och varm vetekudde efter :P

Nu har vi skrivit listor här hemma, dels på vad som ska göras innan bebis anländer, dels på vad som ska med i väskan. Bebis får allt vänta lite, för "att-göra-listan" är lång :P

Tja, jag kan rida honom fortfarande Tungan ute Det är ju inte så att man känner sig graciös, men det är lite omväxling från bakifrån som det annars blir.. Missionären är ju högst obehaglig och ger ju inte så mycket för någon av oss eftersom man inte kommer åt, haha.. Dock får jag ju sjukt ont i bäckenet av att rida honom, men vad fasen, det får man offra ibland. Cool
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-11-15 10:59:33 följande:
    Haha skrattar lite när jag läser faktiskt, kan inte tänka mig själv att ens försöka sitta gränsle över honom ;D hahaha 

Men som sagt, det är fan värt lite krångel ;D
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-15 10:59:37 följande:
    *Asg* vad gör man inte för en härlig varm sak hahaha
    Haha jag menart! Penis isthegrej ju Glad Älskar nämligen att rida honom annars så jag har inte velat sluta, det bara krävs lite förberedelser och "här kommer jag, valrossen" innan bara, så är det bara o köra på sen, höhö. Han gillar det också konstigt nog, hur kul nu det kan vara att ha detta stora ting *pekar på sig själv* guppandes på sig.. Cool
  • Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-15 11:16:33 följande:
    Måste bara få ur mig hahaha ''skönt att du sliper betalla för ridlektionerna'' Tungan ute
    Här betalar man hahaha men med avsugning hahahahaha inte gratis då Mohahahaha

Valross gumman då det e inte du som e valrossen utan han som är för liten
    Skönt att jag har en sambon då kan jag känna mig mindre ibland hahahaha
    Tja, en avsugning händer väl att man ställer upp på nu för tiden också Skrattande Cool

Tja, min sambo är större än mig i vanliga fall, alltså rent volymmässigt. Men nu har jag gått upp så mycket i vikt att det skiljer en del. Vi är ganska lika långa, han 178 och jag 175 Glad
Svar på tråden December Bebis 2010 :)