December Bebis 2010 :)
Måste bara visa hur Ellie sitter i sin stol, VARJE gång 

Måste bara visa hur Ellie sitter i sin stol, VARJE gång 

Jo de e lite jobbigt, och som du föreslog så kan man ju lägga listan på BF i en egen tråd å länka till den,
Annars e de kul å se när alla fyller år nu snart oxå=)
Min farfar kom därifrån, de ägde kvarnen, kommer inte ihåg vad gården hette dock, men har för mig att någon av farfars sysjon barn bor kvar där, farmor kom från Ubhult, hon kallades Ruth på tåa ![]()
Vi kanske e släkt vettja *s*
*S* nää men gården hon kom ifrån kallades för Tån, vet inte varför, hennes bror Arvid Svensson, bodde kvar i Ubbhult länge länge, tror han har gått bort nu, men vet inte med säkerhet, tror han kallades någon som snusabösen, eller dylikt, han hadde ALLTID en prilla lössnus inne*ler*
Farfar hette Daniel Claeson=)
Själv e jag från Rävlanda, inte sååå långt ifrån, vi brukade cykla till Lygnen om somrarna, sjukt fin badplats är det=)
Som jag skrev är jag inflyttad till "storstan" sedan några år, kommer från Rävlanda, några mil utanför, mot borås till.
Men har bott på Hisingen sedan jag flyttat hit.
Just nu bor jag i det beryktade "lilla Pakistan"....Hisings Backa *ler*
Vi köpte hus hr för 3 år sedan, jag å sambon=)
*S* ja hade de "BARA" vart några bilar som brunnit så hade de inte vart såååå "farligt", men nu handlar det om gäng "krig" mellan backa gänget å något mc gäng... de har vart flera skottlossningar uppe vid korvan, mitt emot sagogången, men vi bor ner mot Brunsbo torget till, där e de lugnt.... men i somras satt man på altanen å lyssna på hovrande polis helikoptrar på kvällarna*ler*
De vart även flera polisbilar å piketbilar som for upp å ner på Literaturgatan, så de va action värre ett tag.
Nu har det lugnat sig, men det fortsätter med tät polis patrullering i området, inget mig emot=)
Min ena kille var till å med ute med nybakta bullar till ett gäng poliser
de hade bil kontroll precis utanför vårt köksfönster....De tacka grabben så mycke å mumsa
Faast..hmmm lite tråkigt att den blir "osynlig" för andra,
finns ju vissa som hoppar in här med månader imellan....
Är det inte bättre om den nya tråden ligger öppen för alla??
Säger som gudinnan 
Har inget att dölja så öppen för alla=)
Såg att du ändrat lite, de e bra, nu e den ju öppen för alla=)
Tror vi lägger ägg i en ny tråd.....tills problemet för mobilerna är lösta
Skulle vilja ha en ny tråd, men inte till bekostnad att man inte kan skriva i den från sina telefoner
mmm, lite "gräl" om em som inte gjorde vad, eller tvärt om *ler*
Fy inte alls gott med värk, prova med alvedon istället, kanske funakr bättre?
Hoppas du får sova ikväll iaf.