Willes Mamma 08 skrev 2010-12-06 15:01:45 följande:
Emelle: Vet du om älskarnova skulle föda i västervik eller inte?
Ja hon var här (så uppfatatde jag det, hon sa inte att hon var i någon anna stad iallafall) igårkväll, men sen ahr jag inte hört något mer...
Momalicious skrev 2010-12-06 14:33:06 följande:
ÅÅÅÅH det känns lite som "alla andra" får bebis men inte jag. Vet att inte alla andra är på G men usch vad trist det känns att vara sist typ. Är rätt inställd på att det inte blir bebis förrän januari iaf..Eller hur, så jäkla typiskt att man aldrig får må bra en hel dag! Alltid är det nåt.
Jag mår också illa till och från. Skitjobbigt! Jag kan stå ut med att vara gravid i över en månad till men då vill jag iaf få må bra känner jag. Tyvärr får man ju inte bestämma själv.

Jamen precis, ska vi få vänta tilsl nyår kan vi väl få bra dagar dit iallafall. 
Skönt att det inte bara är jag som känner mig sist ut...vi får kämpa ut de sista dagarna tillsammans  

MFJG skrev 2010-12-06 14:28:53 följande:
Varför gör era BM vagninal undersökningar på er och kollar tappen osv? 
Min BM gör en undersökning för att jag ska få en hinnsvepning om jag är mogen för detta då...
Emynem skrev 2010-12-06 14:38:49 följande:
Idag är jag skit depp! Är stor som en val, har ont, kan inte sova, lagt på mig mkt vatten osv.
Och idag var dagen då jag skulle fått en hinnsvepning MEN min bm var hemma med VAB så nu får jag inte en
fören den 16.e...
Suck! Vill ha ett slut på detta nu... Men icke.
Sf måttet var idag iaf 34 cm så bebisen följer sin kurva, är i v.37+2..

Nej men gud så jobbigt när man ställt in sig på något. Tills den 16:e är det ju långt om man väntar på något sånt...