Jenny10 skrev 2010-04-09 17:42:57 följande:
Oj då här är det verkligen aktivitet, härligt!!2barnsmamma; Ge inte upp än, jag tog själv test med Testlagret på äl+7 och fick svaaagt streck (bild finns) och sen höll jag på varannan dag men fick inget annat än supersvaga streck som bleknade bort efter att dom torkat. När jag tittar på dom nu så syns nästan inget om jag inte letar. Jag väntade tills äl+13 (pga missfallet vet jag ju inte när mensen skulle komma så jag räknar från äl) med att ta ett CB digitalt och tog då ett med veckoindikator för att se när det hände. Du har ju inte bim förrän flera dagar bort så det är säkert alldeles för tidigt! Min erfaranhet säger att Testlagret ger tidigt tidigt svar medans CB och andra "lyxtest" inte ger svar förrän du har gått över bim.Lycka till!
Vad skönt att höra att dina test också visat så svagt men att du sen fått bra svar på ett digitalt!!
Jag har testat med ett till test nu och fått ännu ett positivt resultat så jag är inte osäker längre.
Jag är nog verkligen GRAVID  

Ska testa med digitalt i början av nästa vecka...
Har ju fortfarande inte testat med mogonurin ens, så det verkar ju bra att jag fått + i allfall, eller hur!