December Bebis 2010 :)

v.25+0 idag:
fosterljud:147
sf-mått:26
järnvärde:116
socker:4,1
blt: 110/60
vikt:70,5 (+5,5kg)
fick min nästa tid den 23/9 och kommer då vara i 29+1, är det samma för er andra ungefär?

Saraklippan: va kul med en liten kille. blir lite avis vill oxå veta men nu var sambon såå bestämd så de får vi se när han/hon kommer. sj tippar ja på en kille till och gubben på en tjej.
har skrivit upp när vi tror den ska komma i min almenacka. blev datum, kön, vikt och längd.
i morse vaknade jag av att ja hade sånn kamp i magen. skulle vända mig från sidan till rygg och de gjorde så ont. fick som andas igenom smärtan. sambon kom hem precis från jobbet och fråga om ja hade börja få verkar. är andra gången de händer. INTE skönt allt. funderar om de är bebis som ligger konstigt eller va de nu kan vara
i morgon ska ja till BM. hoppas allt ser bra ut. har inte haft så bra svar de sista gångerna. sen verkar min magen ha dragit på sig nån bakterie eller rent av magkatarr, men super mysigt att få lyssna på bebis och mäta magen.
Jag jobbar som spring/tim vikarie inom hemtjänsten och har inga som hellst garantier på jobb vilket jag tycker är trist, jag deltid stämplar iof mm.....
Så jag kan inte söka nå HP om de skulle behövas, så nu har jag fått begränsa och saga att jag inte kan ta längre vik är 6 timmar.
Testade 8,5 timma men de blev totalt för mycket för mig, sen prövade jag 7 timmat men de var oxå på gränsen, så nu håller jag mig till 6 timmar så länge de går men de gör ju oxå att de blir begränsat med jobb för mig när man inte kan ta allt....
trist de här, för man vill ju iaf ha en liten inkomst
hahaha nä men jag har lyckats få mer sendrag i fötterna på kvällarna när jag lägger mig i sängen
Äää jag skulle oxå vilja göra köns ul men sambon vill inte veta och jag skulle nog garanterat försäga mig. Men de kan ju samtidigt bli jätte spännande att inte veta:) splittrad
Jag kommer inte bädda i ordning den såklart för de sängkläderna hinner ju bli dammiga innan de ska användas.
Jag tror oxå att de är lättare att klä på för mycket, bättre att inte ha för tjockt:)