Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

jippy.... då var man inne i V 26 idag... tihi!'

Å de mesta är nog bara fint! en rad från mig så ni vet att jag är med! heheh

• Sandragumman

Min sambo är oxå jätte spännd och nervös och pratar kanske gärna inte om det, men jag pratar om de ändå och han lyssnar och jag tror att de är för att förbereda sig lite genom att lyssna för jag har ju varit med förr men inte han.... så han lyssnar ganska noga ändå tycker jag och jag tyker mer nervositet börjar släppa lite, men de kommer nog komma tillbaka när de närmar sig

• Sandragumman

Ne ingen blå mus här inte vad jag vet! har nog inte kikat så bra men svullen och stora blygläppar när jag stått för länge och får de där "berömda" trycket i musen då man gärna sätter sig en stund för annars känns de u som att den ska sprängas.....
    men däremot så har jag blå bröstvårtor lite då och då, ser jätte läskigt ut tycker jag, väntar bara att de ska ramla av en vacker dag.... hahahaa

• Sandragumman

Ninnie81- var bor du? Tänkte när du ska till sunderbyn.

• Sandragumman

Men de där med att smörja magen är väl hormonellt vad jag vet, inget hjälper om de bestämmer sig för att komma! Men där emot har jag oxå hört att de kan vara lite genetiskt?? Någon som vet eller hört nå om de? Alltså om min mormor och mamma klarat sig från bristningar så har jag oxå god chans till det? Någon? Jag vet inte hur jag ska ställa mig till de men jag har aldrig smörjt och inte heller förr bristning på magen antar att jag har super hormoner där "peppar peppar" där emot har jag fått bristningar på bröst, lår, vader och kärlekshandtagen i förra graviditeten, men jag gick ju upp så mycket så fort då, Nu ska jag slita mig upp ur sängen, tog mig en sovmorgon då jag haft svårt att sova i natt. Så nu åker jag nog in till stan och kikar på lite bebiskläder;)

• Sandragumman

är de någon som vet om man kan söka och få HP när man bara är springvikarie?
    Det är ju inom vården..... eller måste man ha en tjänst????
    Tänkte för när jag är tim vikarie så har jag ju ingen garanti på hur mycket jag kommer få jobba eller så....

någon som vet????????????

• Sandragumman

okej... ja då ska jag skriva ut blanketter och försöka söka då....
    de värsta man kan få är väl ett nej

• Sandragumman

Är de nå spec papper som chefen ska skriva under eller skriver dom bara ett själv? Om de är en spec blankett var hittar jag den i så fall?

• Sandragumman
    linn78 skrev 2010-09-07 17:57:01 följande:
    finns på försäkringskassans hemsida under havandeskapspenning.
    jaha är de arbetsgivaren som ska skriva på den... trodde de var jag, men då kanske jag inte var nog uppmärksam
Svar på tråden December Bebis 2010 :)