Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Karttikeya skrev 2011-09-05 19:01:47 följande:
    Hade velat ha en besafe izi kid, men känns onödigt att lägga så mycket på en stol när den inte räcker lika länge..
    Vi kollade på sån stol idag! BeSafe Izi Kid 3. Den kunde vi ha tills nästa framåt stol! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Vi har haft *peppar peppar* jätte bra nätter nu! Han somnar kl 21 i sin säng med välling. Vaknar vid 22 o man går in o klappar på huvudet o han somnar om! Han vaknar igen på morgonen vid sex, sju. Hallå! Var är min unge? =) Sover hela natten o i sin säng dessutom. När han vaknar på morgonen kan man få honom o somna om. I söndags sov han till halv elva! Förvånad

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-09-06 12:56:33 följande:
    Härligt suzzy! Kanske fått bra koll på allergierna nu?
    Ja, vi ska tillbaka i oktober o ta prov för kyckling. Får se om det blir andra prover också!
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-09-06 13:26:14 följande:
    Kan man vara allergisk mot det med!
    Ja, det har jag varit! Var över 25 när dom upptäckte att jag tål kyckling! =)
    Sen kanske han är allergisk mot fisk då jag o min pappa fortfarande är det! Ska se om de kan göra ngt prov på det på sjukhuset. Visade inget på blodprovet då han inte fått i sig fisk!
    Så vi får se! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Nu har jag varit hos BM och satti i en kopparspiral. Får se vad jag tycker om det. Inte haft det förut! Ont gjorde det! Ont har jag nu. Ond mensvärk. Eller lätta värkar. hehe

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-09-06 20:56:45 följande:
    Jag har haft det i tre omgångar, har funkat klockrent! Mensvärken brukar gå över snabbt
    Ja, hoppas det! Inge kul! =)
    Far se hur jag mår imorgon! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    NhjärtaD skrev 2011-09-06 20:54:58 följande:
    Min Nova väger inte 18 ännu & hon är snart 5!!! Hon sitter juh framvänt nu så egentligen behöver man juh inte ha 25 kg på den om den bara är bakvänd, men är den både och så är det juh bra om den är till 25.
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-05 20:49:55 följande:
    Känns som elias är rätt lång av sig här i tråden .. eller finns det någon annan som oxå har en lång bebbe ?
    Elias var nämligen 75,5 cm på 7 månaders dagen nästa kontroll har jag ju när han är ca 1 år om inte änns då känns lite surt men jag får väl testa själv o se hur han växer --  
    Så han lär nu vara någonstans mellan 80 cm nu   han blir 9 månader snart
    Fast alla våra har varit långa så det är ju normalt för oss  
    Men han var väl rätt lång när han föddes med? Det spelar juh oxå in!
    Vi tänkte ta en stol som räcker till 25kg! =) Sen en ny som är framåt. Eller en som man kan ha som bådeock! =)
    Jag vägde 29kg när jag gick i trean, så.......=)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    NhjärtaD skrev 2011-09-06 21:11:44 följande:
    Men i trean så sitter du juh inte bakåt vänt
    Ta då en som man kan vända!
    Ne, jag tänkte på vikten! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    NhjärtaD skrev 2011-09-06 21:34:37 följande:
    Ja jo, men jag vet inte om det är många 4-5 åringar som väger över 25kg när man oftast brukar vända dem
    Men det är bara ett tips, huvudsaken är att ni blir nöjda med ert val
    Ne, hoppas inte det! =) Men vi funderar på en sån stol så man slipper byta igen...men vi får se...ingen panik ännu! =)
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)