ondar skrev 2010-09-12 16:38:18 följande:
Kolla tradera eller något efter en sån hållare till speldosan annars, har sett några som bara sålt hållarna där- om du e väldigt förtjust i den ni redan har menar jag:) *tipsa*
Blöjor, ersättning i tetrapack att ha hemma ifall amningen inte funkar, nappflaska, kräm o puder osv är sånt jag också behöver köpa men det tror jag jag väntar med tills det är ännu mer nära. Eller kanske tills skötbordet e på plats:P kommer väl inte kunna hålla mig då:).
Angående bärsele kan jag inte bestämma mig om jag ska ha sjal eller sele. Selen känns som om ingen egentligen är bra för spädbarns ryggar?
Men sjalen som däremot känns bra för bebis känns krångligare just för att den ska knytas osv.
Hur tänker ni andra?
Hittade en jätte bra sida där jag ska beställa dessa för jag bara älskar dessa..
Men jag måste ha hjälp med en sak och hoppas nu han leta åt mig.
Det är så att jag letar efter en Spjälskydd till spjälsängen men den ska vara svart vit och text ''älskling'' jag har set dem innan och den är ända upp till sängkanten på spjälsängen men jag vet inte var den var..
Märket ''älskling'' ''sötnosen'' osv
Jag skulle ta sele då då för i jul kommer vi alla som sitter här få barn och klara oss sen att ta hand om våra andra barn vi som ha och sen laga julmat och massa saker.
Jag tänkte iaf skaffa en sele till sidan av höften som man kan ända läge till sida mage och rygg

smidigt och bra..