December Bebis 2010 :)
Ninnie81 skrev 2010-09-14 08:58:00 följande:
gu va ni hinner skriva brudar...hihi..igår höll ja på att slå ihjäl mig. skulle på övervåningen och hämta en sak. de sluta med att ja snubbla och dunsa ner de sista 4 trappstegen...både vänster ben och höger axel fick sig en omgång. även min stackars rumpa...aj aj säger ja ida..har en härlig blå röv idag..haft massor av sd efter de...men annars gick de bra...satt på golvet och ojade mig. då frågade min äldsta son <melwin " men mamma var gör du?? d där är inge bra"..sen kom Malcom som är 1 år och sa " mamma aj aj" och gav min en kram....hur söta och sköna ungar har man inte.
angående overall så köpte ja en på Ullared i somras som var i strl 62 sen skulle en kompis ge min i present en fleece overall...
säger än en gång att köp inte på er för mycke bebis kläder i början för man får massor så har man redan mycke sen innan så kommer de knappt hinna använda de. hitta massor av plagg från Melwin som var nya eller knappt använda när Malcom föddes som ja använde...har nu bara köpt 1 body, 1 st byxa, 1 dregglig och hm´s starkpaket som bebis ska ha på bb. har massor från grabbarna som är neutrala ifall de skulle bli en tjeja.
Ja blå röv e väl snyggt haha
Men skönt att magen har det bra iaf
Jag säger det samma vi har inte sköpt ett skit jag ska bara köpa första plagg till honom som han ska ha på BB jag tänker inte göra detta att jag köper massa kläder i sl 56 haha och bli förvånad att en 63cm pojke kommer ut precis som son bror ..
Där ligger jag på sängen och halv borta och får en trevlig BB lapp av bm och tittar på vikt och längde
ÖÖÖÖÖH VA???
5810g och 62cm huvud 40cm ÖÖÖÖÖH det är väl omöjligt !!
fan säg inte att han har gått bort !!!!!