Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Äntligen har jag fått mitt efterlängtade halssmycke! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-09-14 07:17:19 följande:
    Hur får ni era små att sova på mage. Ronja bara sprattlar och lyfter huvudet. Hon somnar ju på rygg eller sidan men hamnar på mage och vaknar oftast på natten. Fast nu på morgonen när jag kikade in eftersom hon inte börjat prata med nallarna innan 6 så låg hon gott och fridfullt och sov på mage. Sover än! Så känns som hon ändå sover gott på magen.
    Loke sover på rygg på natten. Lägger honom på mage när han vaknar, vid 5 el 7. Så somnar han om. Inte idag dock!
    När han sover på dagen så lägger jag honom på mage i hans säng, lägger fram nappen. Stryker honom över huvud o rygg en stund. Leker med nallarna, sen somnar han själv.
    Han sover bäst på mage eller sidan. När han ska somna inför natten o bökar så lägger vi honom på sidan så däckar han. Oftast läger han sig själv på sidan! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Idag stod Loke i krypställning i några sekunder i våran säng. Stod alltså på händer o knän, innan han lade sig ner igen! Wohoo! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Fick mig ett gått skratt nyss! Försöker få loke o äta mat innan vi knallar iväg till Viksängs öf. Han har nu lärt sig att han kan plocka ut det som finns i munnen med handen. Han fick mat, konstig min, stoppa in fingrarna, fick mat på fingrarna, sträckte handen mot mig o sa Ä.
    Ungefär som att han sa här får du! =) haha

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Monami skrev 2011-09-14 15:44:43 följande:
    Suveränt snyggt smycke! har du beställt på Lifestone eller finns det flera som gör sånt?
    Tack! Nej, jag beställde det från www.loveliprints.se
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    LillSnurr82 skrev 2011-09-14 16:34:19 följande:
    Inget plus här, men mens :( så bara att kämpa nästa månad. ÄL 27-29 september.

Hur går det för dig aprilbarn?
    Usch va tråkigt!
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Monami skrev 2011-09-14 16:45:21 följande:
    åh, vad kul att det finns fler ställen. Ska kika in dit. Jättekul att ha avtryck från sin lilla bebis!
    Ja, gör det du. Rekommenderar henne. Hon bor i västerås där jag bor, så jag o loke promenerade till henne och fixade avtryck där o beställde. Gick dit igår och hämtade smycket. En trevlig "dam". =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Nu har jag också en touch tele. En android. Ni som går in på fl via telen, hur gör ni? Har ni det som app? Jag sökte på fl via internet o det är så pyttigt. Förstora upp bilden o då ser man inte allt! :/

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    thegoddess skrev 2011-09-15 11:04:55 följande:
    Kör med app. Kan inte ladda upp bilder annars funkar det fint
    Jag gick in på market, men den fanns inte där. Hur gör man! =) hihi
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Momalicious skrev 2011-09-15 11:38:31 följande:
    Suzzy, är du säker? Jag hittade den på mammas android.
    Gick in på market o sökte. Fanns inte! :(
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)